Έρευνα: Δύο στους τρεις Έλληνες ψωνίζουν πλέον online
Εκτοξεύτηκε ο αριθμός των χρηστών του διαδικτύου αλλά και όσων κάνουν ηλεκτρονικές αγορές
Αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των χρηστών του διαδικτύου ανεξαρτήτως ηλικίας ενώ παράλληλα εκτοξεύονται και οι ηλεκτρονικές πωλήσεις, σύμφωνα με την νέα έκδοση της Πανελλαδικής Έρευνας “Focus on Tech Life”.
Τα στοιχεία της έρευνας αποκάλυψαν ότι η χρήση internet στον γενικό πληθυσμό 13-74 χρόνων έφτασε στο 95%, μιλώντας πλέον για πλήρη εγκαθίδρυση στην καθημερινότητά μας. Την ίδια στιγμή, η πανδημία και οι παρατεταμένες καραντίνες οδήγησαν σε σημαντική άνοδο της χρήσης του διαδικτύου και στις ηλικίες πάνω από 55 χρόνων, με έμφαση στην “silver age” των 65-74. Ειδικότερα παρατηρείται ότι οι 55+ δηλώνουν όλο και περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου. Αξιοσημείωτη είναι η συνεχής αύξηση της χρήσης στις ηλικίες 55-64 ετών και ιδιαίτερα στους λίγο μεγαλύτερους 65-74 ετών.
Στην Ελλάδα ο αριθμός των χρηστών διαδικτύου, ηλικίας 55 έως 64 ετών, αυξήθηκαν στη διάρκεια της πανδημίας κατά 9 ποσοστιαίες μονάδες. Η δε χρήση από τους ακόμη μεγαλύτερους σε ηλικία, 65 έως 74 ετών εκτοξεύθηκε την τελευταία τριετία κατά 18 ποσοστιαίες μονάδες.
Σημαντική ήταν και η άνοδος της χρήσης του internet και στα μικρά παιδιά 7-12 χρόνων, ενώ η χρήση ξεκινά από ακόμα μικρότερη ηλικία με το 5-6 χρόνων να παρουσιάζει διείσδυση 74%.
Ειδικότερα:
- Σχεδόν 9 στα 10 παιδιά [89%] είναι χρήστες internet
- 3 στα 4 παιδιά [74%] ηλικίας 5-6 επισκέπτονται το διαδίκτυο, ενώ σχεδόν καθολική είναι η χρήση στις ηλικίες 7-9 ετών [91%] και στις μεγαλύτερες 10+ ετών [96%]
Σημαντικό εύρημα αποτελεί και η αύξηση του αριθμού των Ελλήνων που επιλέγουν να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές αφού σύμφωνα με την έρευνα δύο στους τρεις ψωνίζουν πλέον Online τους τελευταίους έξι μήνες μια πλειάδα προϊόντων και υπηρεσιών, και η αναλογία αυτή στην ηλικία 65-74 φτάνει στο 32%. Ωστόσο, τις ηλεκτρονικές αγορές επιλέγουν περισσότερο οι ηλικίες 18-54
Διαβάστε επίσης: Έκθεση Salesforce: Ως το 2024 το 54% των εμπορικών εσόδων θα προέρχεται από ψηφιακές αγορές
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις