Πώς εξηγείται η επιστροφή στα διαδικτυακά σούπερ μάρκετ και η αύξηση στις πωλήσεις τους

Στροφή των καταναλωτών στα online σούπερ μάρκετ παρατηρείται το τελευταίο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε η Convert Group. Ο ελληνικός κλάδος των ηλεκτρονικών υπεραγορών, εμφανίζει ανάκαμψη από τον Μάιο του 2022 έως και τον Αύγουστο του ίδιου έτους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ειδικότερα, το συνολικό κέρδος που καταγράφηκε το τρίμηνο είναι +5,5% κατά μονάδα και +13,2% σε αξία πωλήσεων. Αν συνυπολογιστούν και οι τρεις πρώτες εβδομάδες του Αυγούστου, η συνολική αύξηση αυξάνεται στο +5,7% κατά μονάδα και στο +13,9% στην αξία πωλήσεων. Όταν το διαδικτυακό κανάλι αναλύεται σε μηνιαία βάση, τα πρώτα σημάδια προόδου εμφανίστηκαν τον Μάιο, με άνοδο +1,3% κατά μονάδα, ακολουθούμενη από +6,3% τον Ιούνιο, +10% τον Ιούλιο και +6,6% τις πρώτες 21 ημέρες του Αυγούστου. Με άλλα λόγια, οι Έλληνες αγοραστές φαίνεται να καταπολεμούν τον πληθωρισμό ψωνίζοντας ακόμη περισσότερο από τα διαδικτυακά παντοπωλεία.

online σούπερ μάρκετ

pixabay

Online σούπερ μάρκετ: Πώς εξηγείται η στροφή στις διαδικτυακές υπεραγορές

Γιατί οι Έλληνες εκπληρώνουν τις ανάγκες του νοικοκυριού τους με αυξανόμενη τάση μέσω του διαδικτυακού καναλιού των Υπεραγορών, ενώ παρατηρήθηκε μείωση στην αρχή του χρόνου; «Στις αρχές του έτους, είδαμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα – αλλά και παγκοσμίως – μείωση του όγκου του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό προκύπτει από τον απλό λόγο ότι οι καταναλωτές ήθελαν πρωτίστως να κοινωνικοποιηθούν μέσω της κατανάλωσης σε φυσικά καταστήματα, μετά από 2 χρόνια εγκλεισμού. Αυτή η αντιδραστική κίνηση φαίνεται να έχει τελειώσει και τώρα προχωράμε σε μια ανάπτυξη που έφτασε σε διψήφιο νούμερο στον όγκο των κομματιών που αποκτήθηκαν διαδικτυακά τον Ιούλιο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Ας μην ξεχνάμε ότι σε περιόδους οικονομικών δυσκολιών, οι καταναλωτές συρρέουν στο διαδίκτυο για να συγκρίνουν το κόστος και τις αξίες του καλαθιού. Και, ιστορικά, το ηλεκτρονικό εμπόριο άνθισε στο έθνος μας εν μέσω της οικονομικής κρίσης», δηλώνει ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και πρόεδρος του Convert Group.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις