Προτιμώνται σταθερά από τους καταναλωτές και αναδεικνύονται "νικητές" στο ράλι της ακρίβειας

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της IRI, μεγάλη είναι η στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Η ακρίβεια φαίνεται ότι “γεμίζει” το καλάθι του σούπερ μάρκετ με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία αν κι έχουν ακριβύνει αρκετά το τελευταίο διάστημα, τελικά προτιμώνται ως φθηνότερη λύση από τα επώνυμα.

Διαβάστε επίσης: Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας: Γιατί ενώ ακριβαίνουν διαρκώς, προτιμώνται;

Όπως κατέδειξε και παλιότερη έρευνα της NielsenQ, η μόνη κατηγορία προϊόντων η οποία μπορεί να θεωρηθεί “κερδισμένη” είναι αυτή την προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, η οποία κερδίζει έδαφος λόγω ακρίβειας. Συγκεκριμένα, όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στα no branded προϊόντα με αποτέλεσμα να έχουν αυξήσει το μερίδιό τους στην αγορά, σε σχέση με το 2021, από το +12,7 στο +13,6%.

Η ιδιωτική ετικέτα, σύμφωνα με τα στοιχεία της πρόσφατης έρευνας της IRI, γνώρισε άνοδο 10,2% στο επτάμηνο του 2022 και διατηρεί μερίδιο 15,9% επι της συνολικής αγοράς. Όσον αφορά την προωθητική δραστηριότητα που καταγράφεται στην αγορά FMCG, σύμφωνα με την IRI το 24,5% των πωλήσεων στο επτάμηνο της χρονιάς προήλθε από προϊόντα σε καθεστώς έκπτωσης, σε μια υποχώρηση 1,4 ποσοστιαίων μονάδων. Τα αντίστοιχα μεγέθη στις Giga Categories είναι 23,8% για τα τρόφιμα (-1 ποσοστιαία μονάδα), 32,1% για τα προϊόντα Υγείας και Ομορφιάς (-2,1) και 23,1% για τα προϊόντα Οικιακής Φροντίδας (-3,2).

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με αφορμή την ακρίβεια, φαίνεται ότι είναι “οι μεγάλοι νικητές” στο ράλι των τιμών, επιβιώνουν στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες και “σηκώνουν κεφάλι” σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα που δεν προτιμώνται εξαιτίας υψηλότερου κόστους.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις