Ακρίβεια: Στο χοιρινό και το κοτόπουλο στρέφονται οι καταναλωτές – Απλησίαστο το βόειο κρέας
Ανοδική πορεία ακολουθούν και τα φρούτα και τα λαχανικά
Το κύμα ακρίβειας επηρεάζει τις αγορές των καταναλωτών και τις διατροφικές τους συνήθειες. Στο χοιρινό και το κοτόπουλο στρέφονται οι περισσότεροι, με το βόειο κρέας να είναι απλησίαστο για τα περισσότερα νοικοκυριά.
«Η αύξηση είναι σημαντική και υπάρχει μία μετατόπιση σε οικονομικότερες επιλογές», λένε οι έμποροι, την στιγμή που οι καταναλωτές αγοράζουν λιγότερο κρέας σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια εξαιτίας του αυξημένου κόστους. Πολλοί είναι κι αυτοί που αναγκάζονται να μειώσουν την κατανάλωση, προκειμένου να “βγει” ο μήνας.
Όπως επισημαίνουν μάλιστα, αυτό που λείπει σήμερα περισσότερο από το οικογενειακό τραπέζι είναι το μοσχάρι. «Και τα κρέατα έχουν ανέβει αρκετά, όλα τα είδη κρέατος και το κοτόπουλο και το μοσχάρι» ο κρεοπώλης Θανάσης Αγγέλης.
Την ανηφόρα “τραβούν” και τα λαχανικά
Η έρευνα αγοράς των καταναλωτών που αναζητούν χαμηλότερες τιμές συνεχίζεται και στη λαϊκή ωστόσο ακόμα κι εκεί οι τιμές φαντάζουν εξωπραγματικές για κάποιους καταναλωτές. Οι περισσότεροι, δε, επισημαίνουν ότι με τα ίδια χρήματα αγόραζαν παλιότερα πολύ μεγαλύτερες ποσότητες.
Οι παραγωγοί με τη σειρά τους τονίζουν πως αδυνατούν να απορροφήσουν τις αυξήσεις για την παραγωγή και τη μεταφορά των προϊόντων.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις