Η μπύρα ΝΥΜΦΗ σε κοινή πλεύση με τη «σχεδία» έδωσαν το παρών στη ΔΕΘ
Μαζί με τη «σχεδία», η μπύρα ΝΥΜΦΗ βρέθηκε φέτος στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
Η μπύρα ΝΥΜΦΗ κουβαλάει μέσα της, τις γεύσεις και τα αρώματα της Θεσσαλονίκης και για άλλη μια χρονιά βρέθηκε στην καρδιά της πόλης της και στη ΔΕΘ, που πραγματοποιήθηκε από τις 10 έως τις 18 Σεπτέμβρη. Φέτος, ένωσε τις δυνάμεις της με τη «σχεδία», το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου που σαν στόχο έχει την υποστήριξη της προσπάθειας των κοινωνικά αποκλεισμένων συνανθρώπων μας να ενταχθούν ή να επανενταχθούν στον κοινωνικό ιστό. Kάτω από το κεντρικό μήνυμα της μάρκας, «Φέρνουμε κοντά όσους κάνουν τις ιδέες πράξη», η μπύρα ΝΥΜΦΗ έδωσε το παρών στη ΔΕΘ για να στηρίξει, να προβάλει και να αποτελέσει κομμάτι σημαντικών δράσεων μαζί με τη «σχεδία».
Ερχόμενη από τη Θεσσαλονίκη, «γεννημένη» από τους ανθρώπους της πόλης και μέσα από τους ίδιους της, τους καταναλωτές, η ΝΥΜΦΗ είναι μία μάρκα η οποία έχει ένα πολύ ξεκάθαρο σκοπό: Να φέρει κοντά ανθρώπους ώστε μαζί, να κάνουν τη διαφορά. Έχοντας λοιπόν ως επίκεντρο τον άνθρωπο, επέλεξε τη «σχεδία» για τη κοινή τους πλεύση, μιας και μέσα από τα προγράμματά της ενεργοποιεί, ενδυναμώνει, εκπαιδεύει και παρέχει ευκαιρίες απασχόλησης σε συνανθρώπους μας που δοκιμάζονται με σκοπό να ξαναπάρουν τη ζωή στα χέρια τους.
Μαζί με τη «σχεδία» έδωσαν το παρών με μια σειρά ενεργειών που σαν κύριο σκοπό είχαν την κινητοποίηση και το ενδιαφέρον των επισκεπτών της ΔΕΘ για το έργο της «σχεδία». Κοντά στο περίπτερο της ΝΥΜΦΗ τοποθετήθηκε ένα pop-up installation, όπου οι ενδιαφερόμενοι είχαν την ευκαιρία να δούνε προϊόντα του «σχεδία» αρτ project, του κοινωνικού και περιβαλλοντικού προγράμματος της «σχεδία». Συγκεκριμένα, στο περίπτερο του «σχεδία» αρτ project το κοινό ήρθε κοντά σε δημιουργίες της ομάδας και διαπίστωσε πως τα τεύχη που δεν διατέθηκαν, επαναχρησιμοποιούνται και επανασχεδιάζονται σε νέα προϊόντα, χρηστικά κυρίως, υψηλής ποιότητας και αισθητικής.
Επιπλέον, ως ενίσχυση της δημιουργικής συνάντησης της μπύρας ΝΥΜΦΗ με τη «σχεδία», δημιουργήθηκε ένα ένθετο από την ΝΥΜΦΗ, προκειμένου να διατεθεί αποκλειστικά στη ΔΕΘ, που εντάχθηκε στο τεύχος Σεπτεμβρίου. Μία ειδική έκδοση, που δημιουργήθηκε, ώστε οι αναγνώστες να γνωρίσουν καλύτερα τις αξίες της ΝΥΜΦΗ, εκφράζοντας την έμπρακτη υποστήριξη στο έργο της ομάδας «σχεδία». Τα τεύχη αυτά, σε συνεργασία με ανθρώπους από τον καλλιτεχνικό χώρο, Θεσσαλονικείς, αλλά και τη συμμετοχή από τους ανθρώπους της ΝΥΜΦΗ, διατέθηκαν προς πώληση τις ημέρες της ΔΕΘ. Όλοι μαζί, μία ομάδα με τα μέλη της «σχεδία» ανέλαβαν ενεργό ρόλο και έγιναν «Εθελοντές πωλητές» της «σχεδία», πουλώντας το περιοδικό στους παρευρισκόμενους της έκθεσης, αλλά και ενημερώνοντάς τους για το έργο της «σχεδία». Την πρωτοβουλία αυτή «Εθελοντές πωλητές» της «σχεδία», τίμησαν γνωστά ονόματα, όπως οι Γιώργος Νανούρης, Γιούλικα Σκαφιδά, Λένα Παπαληγούρα, Άγγελος Κάλφας, Χρήστος Λιάμπας, Αλέξανδρος Παπασχοινάς, Αλεξία Κολάτσκου, Νικολέτα Σαββάκη, Street Outdoors (Ιωάννης Πατελιώτης & Γιώργος Ζάμπας).
Η μπύρα ΝΥΜΦΗ, όπως πάντα, κοντά σε κάθε μεγάλη εκδήλωση της γενέτειράς της, ήταν εκεί μαζί με την «σχεδία» και με τη βοήθεια όλων των ανθρώπων της πρόβαλαν και ανέδειξαν το πως οι ιδέες μπορούν να γίνουν πράξη μεταφέροντας αισιοδοξία και χαρά σε όλους όσους ήταν παρόντες!
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις