Τι δηλώνει στο FoodLife για την πορεία της καινοτόμου πλατφόρμας τους, ο ένας εκ των συνιδρυτών, Αλέξανδρος Κούμπας

Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη

Με γοργούς ρυθμούς αναπτύσσεται η ηλεκτρονική πλατφόρμα Orderit των Αλέξανδρου Κούμπα και Γιώργου Σολωμού στην εγχώρια αγορά, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση ενός νέου γύρου χρηματοδότησης, ύψους 500.000 ευρώ. Όπως είχαμε παρουσιάσει μέσω του FoodLife (στις 13.07.22) πρόκειται για έναν «ψηφιακό βοηθό» που ουσιαστικά λύνει τα χέρια εστιατορίων και σεφ αφού απλοποιεί τη διαδικασία της παραγγελιοληψίας εξοικονομώντας μεσοσταθμικά από 5 μέχρι 8 ώρες την εβδομάδα, ανάλογα με τον αριθμό των παραγγελιών και το μέγεθος του καταστήματος. Όπως μάλιστα δηλώνει στο FoodLife, ο Αλ.Κούμπας: «Σήμερα, η Orderit διαθέτει 300 εγγεγραμμένα καταστήματα μόνο στην Αττική ενώ συνολικά οι εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν φτάσει τους 600». Να σημειωθεί ότι η ελληνική startup έχει ενταχθεί στο Elevate Greece, την επίσημη ψηφιακή πύλη της χώρας για τις νεοφυείς επιχειρήσεις.

Πώς λειτουργεί

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι ιδρυτές της εταιρείας, πριν δημιουργηθεί η πλατφόρμα ο σεφ του εκάστοτε καταστήματος κρατούσε χειρόγραφες σημειώσεις μέσα στην κουζίνα και στο τέλος της ημέρας έστελνε τις παραγγελίες προμηθειών του μέσω τηλεφώνου, φαξ κ.ά. Το αποτέλεσμα ήταν να γίνονται πολύ συχνά λάθη, καθώς η επικοινωνία δεν ήταν άμεση και ο μεγάλος όγκος παραγγελιών δυσκόλευε ακόμη περισσότερο τη διαδικασία τόσο από την πλευρά του καταστήματος όσο και του προμηθευτή. Η Orderit επιτρέπει σε έναν υπεύθυνο καταστήματος ή τον ίδιο τον σεφ να πραγματοποιεί τις παραγγελίες του μέσα σε δευτερόλεπτα. «Με αυτό τον τρόπο, οι επαγγελματίες θα έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο να επικεντρωθούν στο κύριο αντικείμενο της δουλειάς τους, ενώ, εκτός από την εξοικονόμηση του χρόνου, έχουμε δει ότι η ηλεκτρονική διαχείριση προμηθειών βοηθάει ένα κατάστημα να έχει τον πλήρη έλεγχο και έμμεσα να αυξήσει τα έσοδά του μέσω της καλύτερης εξυπηρέτησης πελατών», τονίζουν τα στελέχη της ελληνικής startup.

Η διαδικασία εγγραφής και ενσωμάτωσης στην πλατφόρμα περιλαμβάνει τρία βήματα: κατεβάζεις την εφαρμογή και κάνεις την εγγραφή, επιλέγεις τον προμηθευτή, τα προϊόντα και την ποσότητα, διαλέγεις την ημερομηνία παραλαβής και στέλνεις την πρώτη σου παραγγελία. Μάλιστα, αν θέλεις να αλλάξεις ακόμη και την τελευταία στιγμή την παραγγελία σου, έχεις τη δυνατότητα μέσω του live chat να επικοινωνήσεις με τον προμηθευτή και να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις κάποιο προϊόν. Οι επαγγελματίες της εστίασης πληρώνουν μια μηναία συνδρομή προκειμένου να μπορούν να χρησιμοποιούν την Orderit. Ωστόσο, η εφαρμογή διατίθεται σε βαθμίδες ανάλογα με τη χρήση.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις