Οι Times επισκέπτονται τα οινοποιεία της Θεσσαλονίκης
Το διεθνές μέσο επαινεί για άλλη μια φορά τις γεύσεις και τα αρώματα της Ελλάδας
Τα οινοποιεία της Θεσσαλονίκης επέλεξε για την επόμενη ταξιδιωτικής και γαστρονομική της εξόρμηση η Βρετανίδα ταξιδιωτική, lifestyle αρθρογράφος και συγγραφέας του πολυβραβευμένου βιβλίου «The Wandering Vine: Wine, The Romans and Me», Νίνα Καπλάν (Nina Caplan). Η φιλοξενία της στην πόλη και η ξενάγησή της στον οινικό πλούτο της περιοχής έγινε υπό την αιγίδα του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και του γραφείου ΕΟΤ Εξωτερικού της Μ. Βρετανίας.
Η Νίνα Καπλάν, η οποία αρθρογραφεί στο «Club Oenologique» στο διαδίκτυο, στη δημοφιλή βρετανική εφημερίδα «The Times» και στο ένθετο περιοδικό της Luxx, ενώ είναι επίσης τακτική συνεργάτιδα του περιοδικού Travel + Leisure, βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να μυήσει τους αναγνώστες της εφημερίδας «The Times» στην ποιότητα των ελληνικών κρασιών από τα οινοποιεία της Θεσσαλονίκης και των γύρω περιοχών.
Times: Ποια οινοποιεία της Θεσσαλονίκης επισκέφτηκε η αρθρογράφος Νίνα Καπλάν
Στο πλαίσιο αυτό επισκέφθηκε τα οινοποιεία Κτήμα Γεροβασιλείου, Κεχρής, Θυμιόπουλος, Κυρ-Γιάννη, Δαλαμάρα και Κτήμα Φουντή, δοκίμασε διάφορες ποικιλίες κρασιών που κάνουν την περιοχή διάσημη σε όλο τον κόσμο και γεύτηκε την αναγνωρισμένη από την UNESCO θεσσαλονικιώτικη γαστρονομία, ενώ συναντήθηκε και με εκπροσώπους της Ένωσης Οινοποιών Βορείου Ελλάδος.
Η Νίκα Καπλάν ξεναγήθηκε, επίσης, στα αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης και επισκέφθηκε τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας προκειμένου να συνδέσει την οινική παράδοση με την ιστορία της περιοχής.
Με αφορμή την επίσκεψη της Βρετανίδας αρθογράφου, η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης δήλωσε: «Η Ελλάδα βρίσκεται στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς πολυτελείας. Ο high end τουρισμός στη χώρα μας αντιπροσωπεύει το 7% του ΑΕΠ και αποτιμάται σε 10 δισ. ευρώ ετησίως. Η Θεσσαλονίκη μπορεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο. Η προβολή της εξαιρετικής ποιότητας των προϊόντων της μακεδονικής γης είναι βασικό κομμάτι της στρατηγικής προβολής του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης».
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις