Δύο στους τρεις καταναλωτές περιμένουν τη Black Friday για να προχωρήσουν σε αγορές

Οι μεγάλες αλυσίδες και κυρίως τα ηλεκτρονικά καταστήματα στους κλάδους της τεχνολογίας και των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών έχουν αρχίσει ήδη να μετρούν αντίστροφα για τις προσφορές της Black Friday, που πέφτει φέτος στις 25 Νοεμβρίου.

Οι μικρότερες επιχειρήσεις από την πλευρά τους προετοιμάζονται ώστε σταδιακά να μπουν κι εκείνες στη «μάχη των πρόσφορών».

Εξάλλου η Black Friday τα τελευταία χρόνια δεν περιορίζεται μόνο σε μία ημέρα αλλά επεκτείνεται σε μία περίοδο περίπου 10 ημέρων. Φέτος μάλιστα λόγω της κατάργησης του θεσμού των ενδιάμεσων εκπτώσεων δεν θα προηγηθεί πριν από τη Black Friday άλλη περίοδος προσφορών μέσα στον Νοέμβριο.

Αυτό εκτιμάται ότι θα ενισχύσει τη φετινή περίοδο της Black Friday καθώς οι επιχειρήσεις θα έχουν το περιθώριο να προχωρήσουν σε πιο γενναίες εκπτώσεις. Σε μία περίοδο μάλιστα έντονων πληθωριστικών πιέσεων, οι προσφορές της Black Friday μπορούν να αποτελέσουν κίνητρο για τους καταναλωτές ώστε να προχωρήσουν στις αγορές εκείνες που ανέβαλλαν όλο το προηγούμενο διάστημα., όπως εκτιμούν στελέχη της αγοράς.

Σύμφωνα άλλωστε με έρευνα της πλατφόρμας GLAMI, το 50% των Ελλήνων περιμένει τη περίοδο της Black Friday για να αγοράσει ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, ενώ το 43% των καταναλωτών σκοπεύει να ξοδέψει μέχρι 100 ευρώ για αγορές μόδας και το 23% θα διαθέσει από 100 έως 200 ευρώ. 

Επιπλέον σύμφωνα με την έρευνα της ΕΥ Ελλάδος, δύο στους τρεις καταναλωτές σημείωναν πως περιμένουν ένα μεγάλο αγοραστικό ή εκπτωτικό γεγονός όπως η Black Friday για να προχωρήσουν σε αγορές καταναλωτικών αγαθών ενώ περισσότεροι από οκτώ στους δέκα δήλωναν πως μέχρι τότε αναβάλλουν κάποιες από αυτές.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις