Τουλάχιστον 5 αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα δημιουργήσουν τις επόμενες ημέρες το δικό τους «καλάθι νοικοκυριού»

Του Δημήτρη Χριστούλια

Ακόμη περισσότερο αναμένεται να αυξηθούν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ που θα δημιουργήσουν το δικό τους «καλάθι του νοικοκυριού». Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του FoodLife έχουν εκφράσει έντονο ενδιαφέρον προς το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων τουλάχιστον 5 αλυσίδες σούπερ μάρκετ, οι οποίες αν και δεν είναι υποχρεωμένες, να δημιουργήσουν το δικό τους «καλάθι του νοικοκυριού». ΜΕ αυτό τον τρόπο αναμένεται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο ο ανταγωνισμός, μεταξύ των αλυσίδων, με τις προσδοκίες όλων να συγκλίνουν στην περαιτέρω μείωση στις τιμές βασικών αγαθών.

Ήδη στο εγχείρημα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων συμμετέχουν 12 αλυσίδες σούπερ μάρκετ και 2 «ηλεκτρονικά» καταστήματα. Υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων μιλώντας στο FoodLife αποκάλυψε μάλιστα ότι ο αριθμός των σούπερ μάρκετ είναι πολύ πιθανόν να αυξηθεί ακόμη περισσότερο φτάνοντας σύντομα τις 10 αλυσίδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός των προϊόντων την δεύτερη εβδομάδα έφτασε τα 935 προϊόντα, 87 περισσότερα σε σχέση με το «καλάθι νοικοκυριού» της πρώτης εβδομάδας. Από το σύνολο των προϊόντων τα περίπου 280 είναι προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, 50 λιγότερα σε σχέση με αυτά που είχαν ενταχθεί στο πρώτο «καλάθι».

Υπενθυμίζεται ότι οι αλυσίδες που πρέπει υποχρεωτικά να έχουν «καλάθι νοικοκυριού» είναι αυτές οι οποίες είχαν κατά την περσινή χρονιά ετήσιο τζίρο που ξεπέρασε τα 90 εκατ. ευρώ. Ωστόσο δικαίωμα να δημιουργήσουν το δικό τους «καλάθι του νοικοκυριού» έχουν όλα τα καταστήματα τροφίμων, προαιρετικά, αρκεί να τηρούν την σχετική νομοθεσία. Σημειώνεται ότι οι αλυσίδες έχουν την δυνατότητα να αλλάζουν τα προϊόντα που έχουν εντάξεις στο καλάθι του νοικοκυριού, καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας. 

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις