Τι θα ψωνίσουν για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι οι Έλληνες
Τυρί, κρέας, μπύρα και κρασί «πρωταγωνιστούν» στις προτιμήσεις
Η πλειονότητα των Ελλήνων επιθυμεί παρά την ακρίβεια και τις ανατιμήσεις τη φετινή χρονιά, να διατηρήσει κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων τις συνήθειες που είχε και τα προηγούμενα χρόνια.
Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen IQ, το 60% των καταναλωτών στην Ελλάδα προγραμματίζει για τα φετινά Χριστούγεννα, είτε να κρατήσει σταθερό τον «προϋπολογισμό» του προηγούμενου έτους (45% των καταναλωτών) είτε να ξοδέψει περισσότερα (15% των καταναλωτών) για τρόφιμα και ποτά στο σπίτι ή για κατανάλωση εκτός σπιτιού, δώρα και ταξίδια.
Σε ό,τι αφορά τα τρόφιμα που θα αγοράσουν οι Έλληνες για τις γιορτές, τυρί σε ποσοστό 80% φρέσκο κρέας σε 74% και χριστουγεννιάτικα γλυκά σε 64% αποτελούν τις κατηγορίες που προγραμματίζουν σε μεγαλύτερο βαθμό να βάλουν στο καλάθι τους. Στα αλκοολούχα ποτά, μπύρες σε ποσοστό 61% και κρασί σε 60% αναμένεται επίσης να πρωταγωνιστήσουν στις χριστουγεννιάτικες αγορές τους.
Τυρί, κρέας, μπύρα και κρασί ακόμη και σε πιο ακριβές τιμές.
Παρά το γεγονός μάλιστα ότι οι Έλληνες ψάχνουν για προσφορές και προωθητικές ενέργειες, τα Χριστούγεννα, όπως δηλώνουν, δεν θα διστάσουν να αγοράσουν «πολυτελή» προϊόντα. Συγκεκριμένα το 25% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι θα αγοράσουν πολυτελή προϊόντα στη κατηγορία του φρέσκου κρέατος, ενώ στη κατηγορία των ποτών, πολυτελείς μάρκες και είδη θα επιλεχθούν ανάμεσα στα κρασιά (20%) και τις σαμπάνιες (22%).
Παράλληλα η μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων καταναλωτών σκοπεύει να εκμεταλλευτεί την περίοδο των Black Friday- Cyber Monday ώστε να αγοράσει νωρίτερα τόσο δώρα για τα Χριστούγεννα και προϊόντα προσωπικής φροντίδας, όσο τρόφιμα και ποτά.
Αναλυτικ, όσον αφορά στα τρόφιμα (28%) και στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και ομορφιάς (29%), οι καταναλωτές στην Ελλάδα είναι πιθανό να εκμεταλλευτούν την περίοδο των μεγάλων προσφορών και να τα αγοράσουν εκ των προτέρων ενόψει Χριστουγέννων. Επιπλέον το 1/3 των καταναλωτών δηλώνει πως βρίσκεται σε επιφυλακή για να αδράξει τις ευκαιρίες που θα τύχουν στη Black Friday τόσο για δώρα, ποτά, όσο και προϊόντα προσωπικής υγιεινής και ομορφιάς.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις