everest: Νέα προϊόντα, rebranding και ανακαίνιση του δικτύου
Καινοτόμες γεύσεις με την υπογραφή του Βασίλη Καλλίδη
Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη
Με τα everest να επιθυμούν να δώσουν το στίγμα τους για μία νέα εποχή στον κλάδο της εστίασης, όπου ο σύγχρονος καταναλωτής θα έχει την επιλογή, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, να απολαύσει ποιοτικό φαγητό, ο Όμιλος Goody’s-Everest προχωρά στην πλήρη αναβάθμισή τους. Το στρατηγικό πλάνο της αλυσίδας εστίασης περιλαμβάνει την αναδημιουργία της εταιρικής ταυτότητας (rebranding), την ανακαίνιση του συνόλου των καταστημάτων αλλά και την προσθήκη νέας προϊοντικής γκάμας με την υπογραφή του chef και brand ambassador των everest, Βασίλη Καλλίδη. Συγκεκριμένα, έως το τέλος του 2023 θα έχει ανακαινιστεί το σύνολο των καταστημάτων everest, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Vivartia και πρόεδρος του Ομίλου Goody’s-Everest, Αθανάσιος Παπανικολάου κατά τη διάρκεια παρουσίασης της νέας ανανεωμένης εικόνας της αλυσίδα εστίασης. Μέχρι σήμερα, έχει ανακαινιστεί το 60% του συνόλου των everest, δηλαδή πάνω από 100 καταστήματα, από τα 200 που περιλαμβάνονται στο δίκτυο με το retouche να προχωρά σταδιακά, ενώ η νέα εποχή everest, όπως επεσήμανε η διοίκηση του Ομίλου χαρακτηρίζεται από την ανάπτυξη του δικτύου και την ανάδειξή του ως τον «food προορισμό» με μοναδικές γεύσεις.
Το προϊοντικό αποτύπωμα των καταστημάτων συνοψίζεται στις τρεις λέξεις, που υπογράφουν το ανανεωμένο λογότυπο: roasted, για τη μοναδική ποιότητα του καφέ, toasted, για τον πρωταγωνιστή του μενού, το sandwich και fresh, για τα φρέσκα και ποιοτικά υλικά. Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Goody’s-Everest, Ανδρέας Τσουκάλης κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στο παρελθόν και στην πορεία και την εξέλιξη των everest τόνισε πως: «σήμερα η αλυσίδα έχει περισσότερα από 200 σημεία. Η επόμενη μέρα μας βρίσκει με νέο λογότυπο, ανακαινίζονται καταστήματα, αλλάζουν οι προϊοντικές γεύσεις, θέτουμε λοιπόν τις βάσεις για τα επόμενα χρόνια».
Στόχος οι νέοι franchisees
Στην εξαιρετικά σημαντική κατηγορία των νέων επιχειρηματιών, που θα αποτελέσει βασικό μοχλό ανάπτυξης του ομίλου τα επόμενα έτη επικεντρώνεται η αλυσίδα εστίασης, σύμφωνα με τον Αθ. Παπανικολάου, ο οποίος ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: «η επένδυση σε νέους επιχειρηματίες μέσω franchise είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μας». Όπως είπε η διοίκηση, παρουσιάζεται σημαντική ανάπτυξη του franchise και πρόσθεσε, δε ότι: «είναι ένας από τους στόχους μας για το 2023, καθώς πλέον το 90% αφορά franchise, με το κόστος της επένδυσης να ξεκινά από 60.000-70.000 ευρώ, αναλόγως το σημείο, την κατάσταση κ.α.».
Νέα προϊόντα
Για την προστιθέμενη αξία που δίνει στα νέα προϊόντα ο Β. Καλλίδης με την υπογραφή του μίλησε η chief operating officer του Ομίλου Goody’s-Everest, Κατερίνα Παπαγεωργίου, ενώ ο σεφ παρουσίασε τις πρωτότυπες γεύσεις που περιλαμβάνει το μενού από κρύα sandwiches, σαλάτες, hot bagels κ.α.
Βιώσιμη ανάπτυξη
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, η διοίκηση στάθηκε ιδιαιτέρως στις πολυδιάστατες όπως είπε προκλήσεις με τις οποίες πλέον έρχεται αντιμέτωπο το επιχειρείν. «Η υιοθέτηση των ESG κριτηρίων αποσκοπεί στη βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας και για εμάς η διαχείριση αυτών είναι και παραμένει στις top 3 προτεραιότητές μας» πρόσθεσε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Vivartia και πρόεδρος του Ομίλου Goody’s-Everest.
Στο πλαίσιο αυτό, ο chief marketing officer του Ομίλου Goody’s-Everest, Κοσμάς Κροκίδας αναφέρθηκε σε ένα θέμα που απασχολεί ιδιαιτέρως την αλυσίδα εστίασης, τη σωστή διαχείριση των αποβλήτων. Για αυτό το λόγο, όπως είπε «τρέχει» σε συνεργασία με την Polygreen το πρόγραμμα, Just Go Zero Coffee. «Έχουμε καταφέρει μέσα σε ένα χρόνο να ανακυκλώσουμε περισσότερους από 100 τόνους υπολειμμάτων καφέ βοηθώντας το περιβάλλον και αποδεσμεύοντας περισσότερο από 40 χιλ. κυβικά μέτρα μεθανίου» περιέγραψε ο ίδιος.
Παράλληλα, η διοίκηση αναφέρθηκε στο ενεργειακό κόστος, το οποίο και χαρακτήρισε ως το μεγαλύτερο πρόβλημα που υπάρχει αυτή τη στιγμή σε όλο τον τομέα της εστίασης, με το κόστος σε ποσοστιαίο επίπεδο (μετά την επιδότηση του κράτους) να έχει τριπλασιαστεί σε σχέση με πριν από 12 μήνες. Όσον αφορά την αύξηση των πρώτων υλών για το 2022, η αλυσίδα είχε αυξήσεις 30-32%, με βάση τα όσα δήλωσαν τα στελέχη του Ομίλου, ωστόσο όπως είπαν προσπαθούν να απορροφούν συνεχώς το κόστος έχοντας προχωρήσει σε πολύ μικρές ανατιμήσεις.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις