Έως το τέλος του έτους θα διαθέτει 8 καταστήματα

Της Ρομίνας Νικηφόρου

Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων της πολωνικής αλυσίδας Pepco στην Ελλάδα.

Μετά το πρώτο κατάστημά της στην ελληνική αγορά τον περασμένο Οκτώβριο στο Piraeus Retail Park, μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου είχε ανοίξει συνολικά 6 καταστήματα εκ των οποίων τρία στην Αθήνα (Avenue Mall, Piraeus Retail Park και Πέτρου Ράλλη), ένα στη Λάρισα και δύο στη Θεσσαλονίκη. Έως το τέλος του έτους θα διαθέτει 8 καταστήματα επί ελληνικού εδάφους, με ακόμη ένα στη Θεσσαλονίκη και ένα στην Κόρινθο.

Ο Bogdan Grigoriu, Operations Manager της Pepco για τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και τη Ρουμανία μιλώντας στο FoodLife σημειώνει ότι η είσοδος της Pepco στην Ελλάδα μπορεί να χαρακτηριστεί ως πολύ επιτυχημένη ενώ καταγράφεται μεγάλο ενδιαφέρον από την πλευρά των καταναλωτών. «Τα σχέδιά μας είναι πολύ φιλόδοξα για την ελληνική αγορά» τονίζει χαρακτηριστικά.

Σημειώνεται ότι η Pepco διαθέτει ευρεία γκάμα προϊόντων σε οικονομικές τιμές, που ανήκουν σε περίπου 500 κατηγορίεςΤα ρούχα και τα υποδήματα αποτελούν περίπου το 60% του διαθέσιμου εμπορεύματός της, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό καλύπτουν είδη για τον εξοπλισμό και τη διακόσμηση του σπιτιού και άλλα προϊόντα, όπως παιχνίδια.

Ο υψηλός ρυθμός ανάπτυξης θα συνεχιστεί και το επόμενο έτος με το άνοιγμα δεκάδων καταστημάτων – μεταξύ των οποίων ακόμη ένα τους επόμενους μήνες στην Αθήνα αλλά και στη Λάρισα – ενώ προγραμματίζεται περαιτέρω επέκτασή της στην ελληνική αγορά τα επόμενα χρόνια σύμφωνα με τον κ. Grigoriu.

Στο πλαίσιο αυτό. αναζητά συνεργάτες –ιδιοκτήτες ακινήτων και μεσίτες– προκειμένου να εξασφαλίσει τη μακροχρόνια μίσθωση καταστημάτων από 450 έως 700 τμ.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις