Στο FoodLife μιλάει o ιδρυτής του Mailo’s The Pasta Project, Νίκος Μουτσουρούφης

Της Ρομίνας Νικηφόρου

Aπό το πρώτο κατάστημα πριν από 3 χρόνια στο Κολωνάκι, το Mailos The Pasta Project έγινε γρήγορα δημοφιλές, συνδυάζοντας τα φρέσκα ζυμαρικά με την street food κουλτούρα και έφτασε σήμερα να αριθμεί 25 σημεία σε Ελλάδα και Κύπρο. Στο πλάνο ανάπτυξής του βρίσκεται πλέον και το εξωτερικό, κυρίως χώρες της Ευρώπης και της Αμερικής.

Στα Mailos The Pasta Project ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει φρέσκα ζυμαρικά ανάμεσα σε rigatoni, campanelle και casarecce συνοδεύοντάς τα με μία από τις 10 διαφορετικές φρέσκες signature σάλτσες.

«Είναι ένα εναλλακτικό και καινοτόμο concept που συνδυάζει την fresh pasta με την street food κουλτούρα. Έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση τόσο στη δημιουργία των συνταγών και ανάπτυξη των προϊόντων, όσο και στον σχεδιασμό του branding, την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική των καταστημάτων και στο συνολικό concept, ώστε να προσφέρει μία cozy ατμόσφαιρα και αξέχαστη απολαυστική εμπειρία στο κοινό του» σημειώνει στο FoodLife, o ιδρυτής του Mailos The Pasta Project, Νίκος Μουτσουρούφης.

Ο καταναλωτής στον οποίο απευθύνεται, σύμφωνα με τον κ. Μουτσουρούφη, «βρίσκεται ηλιακά μεταξύ 18-34 και αναζητά μία ολοκληρωμένη εμπειρία κοντά στα ενδιαφέροντά του και τον σύγχρονο τρόπο ζωής του σήμερα. Αναμένει γευστικές επιλογές ταυτόσημες με τα παγκόσμια trends στο φαγητό, ενώ ταυτόχρονα αποτελούν lifestyle συνήθειες της καθημερινότητάς του».

Το Mailos The Pasta Project κατάφερε να αναπτυχθεί εν μέσω δύσκολων συγκυριών στον κλάδο της εστίασης, την περίοδο της πανδημίας αλλά και της ενεργειακής κρίσης.

Όπως εξηγεί ο κ. Μουτσουρούφης «το brand Mailos έχει μία πολύ ξεκάθαρη φιλοσοφία, όπου σε συνδυασμό με σχετική ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού έχει χαραχτεί μία στρατηγική και έχει δημιουργηθεί ένα επιχειρηματικό μοντέλο, διατηρώντας σταθερή τιμολογιακή πολιτική, αύξηση της ποιότητας πρώτων υλών και αξιολόγηση των προμηθευτών, ώστε να παρέχουμε ένα πολύ γευστικό και ποιοτικό προϊόν προς τους καταναλωτές μας».

Σήμερα το δίκτυό του αριθμεί 25 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ παράλληλα, σύμφωνα με τον ιδρυτή του, έχει σχεδιαστεί ένα πλάνο ανάπτυξής του στην υπόλοιπη Ελλάδα, κυρίως σε περιφερειακές αγορές και τουριστικούς προορισμούς, όπως επίσης και η ανάπτυξή του στο εξωτερικό, κυρίως Ευρώπη και Αμερική.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις