Η άνοδος της τιμής του χαρτιού φέρνει αλλαγές στον τρόπο διαφήμισης της λιανικής τροφίμων

Η Carrefour σταμάτησε τη διανομή έντυπων φυλλαδίων στις περιοχές της Αμβέρσας και των Βρυξελλών. Σύμφωνα με τη γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, η κίνηση για απόσυρση της έντυπης διαφήμισης βρήκε σύμφωνους τους καταναλωτές και σύντομα θα υιοθετηθεί και από άλλες πόλεις.

Η απόφαση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην απότομη άνοδο της τιμής του χαρτιού. «Δοκιμάζουμε ψηφιακά φυλλάδια εδώ και πέντε χρόνια, για διάφορους λόγους: οι πελάτες γίνονται όλο και πιο ψηφιακοί, το χαρτί γίνεται όλο και πιο ακριβό και έχει σημαντικό αντίκτυπο στον πλανήτη», δήλωσε η εκπρόσωπος της εταιρείας Σίρυν Σταμπούλη.

Οι αρχικές δοκιμές που πραγματοποίησε η Carrefour σε μεγάλα αστικά κέντρα δείχνουν ότι η ψηφιοποίηση της έντυπης διαφήμισής της ήταν επιτυχής. Για τις αγροτικές περιοχές, η μετάβαση προς την ψηφιακή διαφήμιση αναμένεται να είναι «πιο δύσκολη» και τα έντυπα φυλλάδια θα κυκλοφορούν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

«Τα φυλλάδια θα παραμείνουν διαθέσιμα στο κατάστημα και οι πελάτες μπορούν να συμβουλεύονται τις προσφορές μέσω του ιστότοπού μας, των ηλεκτρονικών ειδήσεων, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και εργαλείων όπως οι εφαρμογές από το Carrefour, το Stocard και το myShopi. Προσπαθούμε να προσεγγίσουμε όσο το δυνατόν ευρύτερο κοινό μέσω των ψηφιακών μέσων», είπε ο εκπρόσωπος.

Τα φυλλάδια του γίγαντα των σούπερ μάρκετ παραμένουν δημοφιλή στο Βέλγιο, ειδικά για τους πελάτες που γνωρίζουν τις τιμές που αναζητούν αλλά και τις πιο πρόσφατες προσφορές λόγω ακρίβειας. Παρόλα αυτά, οι περισσότερες μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ προσπαθούν να εγκαταλείψουν τα φυλλάδια σε έντυπη μορφή ενόψει των υψηλών τιμών.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις