Πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις στις 4 αγορές που δραστηριοποιείται ο όμιλος

Κάθε προσδοκία ξεπέρασαν οι πωλήσεις του Jumbo, της μεγαλύτερης αλυσίδας παιχνιδιών στην Ελλάδα, το 2022. Συγκεκριμένα, ο τζίρος σημείωσε αύξηση κατά 14% περίπου σε σχέση με το 2021 και κατά 12% περίπου σε σχέση με το 2019. Μάλιστα, ο Δεκέμβριος του 2022 έκλεισε με εντυπωσιακή άνοδο των κερδών σε ποσοστό 22% υψηλότερο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2021.

«Πάνω απ’ όλα, η σχέση προϊόντος – τιμής πρέπει να είναι αταλάντευτη υπέρ του καταναλωτή», ήταν η στρατηγική JUMBO, επιλογή η οποία, όπως δείχνουν τα αποτελέσματα, δικαιώθηκε απολύτως σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος, υποστηρίζει σε ανακοίνωσή της η Jumbo. Πρόκειται για μια στρατηγική που λειτούργησε και στις τέσσερεις αγορές που δραστηριοποιείται η εταιρεία.

Έως τώρα ο Όμιλος JUMBO αριθμεί 83 καταστήματα:

  • 53 στην Ελλάδα,
  • 5 στην Κύπρο,
  • 9 στη Βουλγαρία
  • 16 στη Ρουμανία.

Επιπλέον, στην Ελλάδα και στην Κύπρο λειτουργεί το ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-jumbo.gr.

Ελλάδα

Τον Δεκέμβριο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές) παρουσίασαν αύξηση κατά +15% περίπου σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021. Για το σύνολο του έτους 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +14% περίπου σε σχέση με το 2021.

Κύπρος

Οι πωλήσεις κατά τον Δεκέμβριο του 2022 αυξήθηκαν κατά +21% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα συνεχίζοντας την εντυπωσιακή δυναμική τους πορεία. Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το έτος 2022 είναι αυξημένες κατά +22% περίπου, σε σχέση με το 2021.

Βουλγαρία

Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +45% περίπου τον Δεκέμβριο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το σύνολο του έτους 2022 είναι
αυξημένες κατά +17% περίπου σε σχέση με το 2021.

Ρουμανία

Οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση της τάξης του +29% περίπου τον Δεκέμβριο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις, στην αγορά της Ρουμανίας, για το έτος 2022, είναι αυξημένες κατά +10% περίπου, σε σχέση με το 2021. Υπενθυμίζεται ότι κατά το 2022 λειτούργησαν δύο νέα υπερκαταστήματα, ένα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Μυτιλήνη, τον Μάρτιο 2022 και το δεύτερο στη Ρουμανία, στην πόλη Sibiu, τον Νοέμβριο του 2022.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις