Εfood: Πάνω από 21.000 καταστήματα και τριπλάσιες παραγγελίες στο efood market τo 2022
Οι τάσεις και οι προτιμήσεις των καταναλωτών του Efood το 2022
Της Ρομίνας Νικηφόρου
Αύξηση των συνεργαζόμενων καταστημάτων -τα οποία ξεπερνούν πλεόν τις 21.000 – των παραγγελιών και άναπτυξη του efood market κατέγραψε το 2022, η efood.
To efood market αποτέλεσε μάλιστα την υπηρεσία με την υψηλότερη ανάπτυξη το 2022 με τριπλασιασμό των παραγγελιών σε σχέση με το 2021. Αυτό, σύμφωνα με την εταιρεία οφείλεται τόσο στην γενικότερη αλλαγή των προτιμήσεων των καταναλωτών, όσο και στην ίδια την εξέλιξη της υπηρεσίας, η οποία ενσωμάτωσε κατά 61,7% περισσότερα προϊόντα, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Το efood market καταγράφει επίσης σημαντική αύξηση στη συχνότητα παραγγελιών ανά χρήστη, κατά 25,7%. Σ΄ αυτό εκτιμάται πως έχει συμβάλει και η ίδια η λειτουργία του, η οποία εκτείνεται εκτός ωραρίου της οργανωμένης λιανικής -με καθημερινή λειτουργία έως τις 12.30 το βράδυ – ενώ δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να προχωρούν σε αγορές και την Κυριακή όπως και τις ημέρες αργιών.
Στα προϊόντα super market και μικρής λιανικής στις βασικές επιλογές των καταναλωτών βρίσκονται τα αλλαντικά-τυριά και τα χαρτικά είδη, ενώ στα μεγάλα αστικά κέντρα, καταγράφουν εκ των πραγμάτων μεγαλύτερη τάση χρήσης του efood market, με τις πόλεις – πρωταθλητές, να αναδεικνύονται η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα και το Ηράκλειο.
Διεύρυνση των συνεργαζόμενων καταστημάτων
Τα καταστημάτα που ενσωματώνονται στις υπηρεσίες του efood πλέον πανελλαδικά έχουν ξεπεράσει τις 21.000, διατηρώντας το θετικό ρυθμό αύξησης τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, καταγράφηκε 62% αύξηση των τοπικών καταστημάτων -όπως κάβες, μανάβικα, ανθοπωλεία και κρεοπωλεία-, καθώς και μια αντίστοιχη αύξηση κατά 18,5% των καταστημάτων που αξιοποιούν την υπηρεσία delivered by efood.
Οι χρήστες του efood, αυξάνουν προοδευτικά τις ηλεκτρονικές τους πληρωμές καθώς καταγράφουν 21% αύξηση σε σχέση με την περίοδο προ-covid για το σύνολο των υπηρεσιών.
Σημειώνεται επίσης ότι οι προσφορές αποτελούν το 20% περίπου των συνολικών παραγγελιών.
Όσον αφορά στο 2023, το efood στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου των συνεργαζόμενων καταστημάτων, την προσθήκη νέων κατηγοριών καταστημάτων, τη σημαντική αύξηση της δυναμικής του efood market, την αύξηση του τζίρου και της κερδοφορίας και την περαιτέρω επέκταση της υπηρεσίας delivered by efood.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις