Μedia strom: Η πορεία των 55 χρόνων και οι νέες επενδύσεις
Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας για το 2023 προβλέπει επενδύσεις ύψους 1 εκατ. ευρώ
Τα 55 χρόνια στην ελληνική αγορά συμπληρώνει φέτος η Αθηναϊκή Στρωματοποιία -περισσότερο γνωστή για τη μάρκα της Media Strom– από την έναρξη της λειτουργίας της το 1967, σε ένα μικρό χώρο στο Μεταξουργείο, σε μια εποχή που ο κλάδος της στρωματοποιίας δεν ήταν οργανωμένος.
Σήμερα η παραμένει ηγέτης στα προϊόντα ύπνου στην Ελλάδα, πρώτη σε τζίρο, με πωλήσεις αξίας 26.500.000 ευρώ το 2022 και αύξηση 13,9% σε σχέση με το 2021.
Μεγάλο πλεονέκτημα για την εταιρεία είναι τα πολλαπλά κανάλια διανομής και συγκεκριμένα 34 σημεία λιανικής και συνεργαζόμενα, 1200 ξενοδοχεία και συνεργαζόμενες αλυσίδες, 69 shop in shop και 600 συνεργάτες χονδρικής.
Διαθέτει το κορυφαίο εργοστάσιο παραγωγής στρωμάτων στην Ελλάδα και ένα από τα 3 σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, που παράγει πρωτοποριακά προϊόντα υψηλής ποιότητας και υγιεινής. Με τεχνολογία αιχμής και με το μοναδικό στην Ελλάδα εργαστήριο έρευνας και ανάπτυξης για την έκδοση πιστοποιητικών ποιότητας, το εργοστάσιο έχει δυνατότητα παραγωγής 1.000 στρωμάτων την ημέρα. Παράλληλα στον όμιλο απασχολούνται συνολικά 230 εργαζόμενοι.
Oι στόχοι για το 2023
Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας για το 2023 προβλέπει επενδύσεις ύψους 1 εκατ. ευρώ με άξονες την επέκταση δικτύου με νέα 3 εταιρικά καταστήματα, ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναβάθμιση στον τομέα της τεχνολογίας και εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελς.
Στόχος του 2023 είναι οι πωλήσεις να κυμανθούν κοντά στα 30 εκατ. ευρώ και ανάπτυξης στο 13%.
Η Αθηναϊκή Στρωματοποιία επικεντρώνει τη στρατηγική της στην ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων λιανικής της Media Strom, στη συνεχώς αναπτυσσόμενη ξενοδοχειακή αγορά, καθώς και στη δημιουργία νέων επετειακών προϊόντων.
Η εταιρεία δημιουργεί brands και συλλογές για διαφορετικές αγορές και καταναλωτικά κοινά, όπως τα Media Strom, Stromatex, Zenius – με αποκλειστική διάθεση στα Praktiker – και Sleep Dimmer. Από αυτά, η Media Strom αποτελεί το πιο αναγνωρίσιμο brand στην Ελλάδα, με ένα ευρύ δίκτυο 128 καταστημάτων στην Ελλάδα (Εταιρικά, Franchise & Shop in Shop). Παράλληλα νέα είσοδο στα brands της Αθηναϊκής Στρωματοποιίας αποτελεί το Sleep Dimmer, που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις προϊόντων ύπνου.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις