Οι λιανικές πωλήσεις στην ένδυση αυξήθηκαν σε ποσοστό 18,4%

Στα 4 δισ. ευρώ υπολογίζονται τα χρήματα που δαπανήθηκαν σε αγορές ενδυμάτων, υποδημάτων και κλωστοϋφαντουργικών ειδών το 2022, σύμφωνα με ανακοίνωση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ) ο οποίος ανέλυσε τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.

Ειδικότερα, σε αξία οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων το 2022 ξεπέρασαν τα 3,1 δισ. ευρώ ευρώ για τις επιχειρήσεις που τηρούν διπλογραφικά βιβλία, των υποδημάτων και δερμάτινων ειδών ανήλθαν σε 500 εκατ. ευρώ και των κλωστοϋφαντουργικών ειδών σε 385 εκατ. ευρώ.

Οι λιανικές πωλήσεις στην ένδυση αυξήθηκαν σε ποσοστό 18,4% σε σχέση με το 2021 αν και πρέπει να υπενθυμίσουμε το μεγαλύτερο διάστημα του πρώτου τετράμηνου του 2021 τα εμπορικά καταστήματα ήταν κλειστά, λόγω των μέτρων που είχαν επιβληθεί για την αποφυγή διάδοσης του κορονοϊού.

Η πορεία αύξησης των λιανικών πωλήσεων ενδυμάτων ανά τρίμηνο το 2022 σε σχέση με το 2021 ήταν στο +54% στο πρώτο τρίμηνο, +23,2% στο δεύτερο, +6,7% στο τρίτο και +12,3% στο τέταρτο.

Σύμφωνα με τον ΣΕΠΕΕ, οι λιανικές πωλήσεις των ενδυμάτων ξεπέρασαν το 2022 τις αντίστοιχες του 2019, δηλαδή προ πανδημίας, σε ποσοστό 8,8%, αυτές των κλωστοϋφαντουργικών ειδών κατά 1%, ενώ αυτές των υποδημάτων παρουσίασαν σταθεροποιητική τάση.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις