«Μάχη» επενδύσεων στο γρήγορο φαγητό
Τα δίκτυά τους ενισχύουν οι μεγάλοι παίκτες στην αγορά του γρήγορου φαγητού
Σε επενδύσεις και άνοιγμα νέων καταστημάτων για την επέκταση των δικτύων τους προχωρούν οι μεγάλοι «παίκτες» της αγοράς του γρήγορου φαγητού.
Σε ένα δίκτυο άνω των 50 καταστημάτων McDonald’s στην Ελλάδα στοχεύει μέσα στην επόμενη πενταετία η Premier Capital Ελλάς, διαχειρίστρια των εστιατορίων της αλυσίδας στη χώρα μας, όπως επεσήμανε η διοίκηση της εταιρείας μιλώντας σε δημοσιογράφους. Η Premier Capital Ελλάς από το 2011 έχει επενδύσει για τη συνολική ανάπτυξη των καταστημάτων της αλυσίδας στην Ελλάδα, περισσότερα από 35 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι μέσα στην εβδομάδα άνοιξε το 29ο McDonald’s στην ελληνική αγορά – στην οδό Αρεοπαγίτου- ενώ εντός του 2023 σχεδιάζει ακόμη 3 στην Αθήνα. Στα πλάνα της είναι άλλα 22 καταστήματα σε βάθος πενταετίας, εκφράζοντας ενδιαφέρον και για καταστήματα σε αεροδρόμια αλλά και στην περιοχή που αναπτύσσεται το project του Ελληνικού.
Από τη πλευρά του ο Όμιλος Εστίασης Goody’s–Everest που διαθέτει περισσότερα από 560 σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό, διευρύνει την παρουσία του σε ξένες αγορές με τα 3 σημαντικότερα σήματά του να υλοποιούν μια σειρά στοχευμένων κινήσεων για την ανάπτυξη των δικτύων τους.
Στη Σαουδική Αραβία τα Goody’s Burger House εγκαινίασαν τον Δεκέμβριο το πρώτο τους κατάστημα στο Ριάντ με το πλάνο ανάπτυξης να περιλαμβάνει 2 ακόμη καταστήματα μέσα στο έτος στην ίδια πόλη αλλά και την επέκταση σε άλλες πόλεις. Ανάπτυξη καταστημάτων προβλέπεται και στη Ρουμανία αλλά και στην Κύπρο όπου το σήμα των Goody’s επέστρεψε τον Σεπτέμβριο του 2022 με πρώτο κατάστημα στη Λεμεσό.
Τη διεθνή τους ανάπτυξη εξάλλου ξεκίνησαν το 2022 και τα Εverest, με το πρώτο κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Vero Center στα Σκόπια. Υπενθυμίζεται η αλυσίδα εστίασης Everest, 57 χρόνια από τη λειτουργία του πρώτου της καταστήματος, προχώρησε το 2022 σε αλλαγή της της συνολικής της εικόνας. Στο πλαίσιο αυτό ανανέωσε την εταιρική της ταυτότητα, το λογότυπό της, ανακαινίζει πλήρως τα καταστήματα της ενώ προσθέτει και νέα προϊόντα στο μενού της.
Έως τον περασμένο Νοέμβριου είχε ανακαινιστεί το 60% των καταστημάτων, δηλαδή περισσότερα από 100, εκ των 200 συνολικά ενώ μέχρι το τέλος του 2023 αναμένεται να έχουν ανακαινιστεί στο σύνολό τους. Η εταιρεία στοχεύει και στην ανάπτυξη του δικτύου της μέσω των franchise καταστημάτων της, δίνοντας κίνητρα για την προσέλκυση νέων συνεργατών που θέλουν να λειτουργήσουν κατάστημα εστίασης υπό την «ομπρέλα» ενός ισχυρού ομίλου.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις