Οι εκτιμήσεις της διοίκησης για την πορεία το 2023

Με το πρώτο δίμηνο του 2023 να έχει καταγράψει 40% αύξηση πωλήσεων σε σχέση με πέρσι, η διοίκηση της Jumbo σε σχετική ανακοίνωση εκτίμησε πως η ανάπτυξη στο έτος θα φτάσει το 15%.

Εξηγώντας ότι αφενός οι πρώτοι δύο μήνες του 2023 συγκρίνονται με τους αντίστοιχους περσινούς κατά τους οποίες υπήρχαν ακόμη κάποιοι περιορισμοί λόγω Covid, αφετέρου ότι αυτή τη χρονική στιγμή η όποια πρόβλεψη για την συμπεριφορά του καταναλωτή κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους είναι εξαιρετικά δύσκολη.

Λίγο αργότερα κατά τη Γενική Συνέλευση της εταιρείας στην οποία εγκρίθηκε η διανομή μερίσματος για το 2023, ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Απόστολος Βακάκης εμφανίστηκε προβληματισμένος, αναφερόμενος στην κατάσταση που διαμορφώνεται μετά την εθνική τραγωδία στα Τέμπη.

«Από την ευτυχία στη δυστυχία, μια μέρα διαφορά. Το ζήσαμε με τα τρένα θα το ζήσουμε και με την οικονομία» σημείωσε χαρακτηριστικά. Σχετικά με την πρόβλεψη για ανάπτυξη των πωλήσεων κατά 15% σημείωσε πως γίνεται με βάση τα μέχρι τώρα δεδομένα. «Πριν από μια εβδομάδα λέγαμε ότι θα είναι πολύ καλό το ‘23, ωστόσο δείξαμε προς τα έξω τις αδυναμίες μας. Το ζητούμενο τώρα είναι εάν θα μαζευτούν αυτές οι αδυναμίες ή θα υπάρχει η διάθεση να μαζευτούν» σημείωσε μιλώντας για τα τελευταία τραγικά γεγονότα.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της Jumbo, στις επιδόσεις του 2023 θα συμβάλει το άνοιγμα ενός ακόμα υπερκαταστήματος στη Ρουμανία και ενός υπερκαταστήματος στην Κύπρο καθώς και η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος στη Ρουμανία.

Επισημαίνεται ακόμη πως η μείωση των ναύλων βοηθά στην υπεράσπιση του μικτού περιθωρίου, σε ένα περιβάλλον που υπάρχουν αποπληθωριστικές τάσεις ενώ η ενίσχυση του Δολαρίου έναντι του Ευρώ θα έχει αρνητική επίδραση στην προσπάθεια αυτή.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις