Τζατζίκι, ελιές, ούζο και χωριάτικη…
Ποια προϊόντα προτιμούν οι τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα
Του Δημήτρη Χριστούλια
Αναμφισβήτητα τα εκατομμύρια των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα, αποτελούν τους καλύτερους πρεσβευτές των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό. Στην πλειονότητά τους οι τουρίστες έρχονται στην χώρα μας για να θαυμάσουν τον ελληνικό πολιτισμό, τον ήλιο, την θάλασσα αλλά και τα ελληνικά ποιοτικά προϊόντα που όμοιά τους δεν υπάρχουν σχεδόν πουθενά στον κόσμο.
Στην κορυφή της λίστας με τα προϊόντα που παίρνουν μαζί στις αποσκευές τους βρίσκονται από το ελαιόλαδο, τις ελιές, το ούζο, το κρασί μέχρι ρίγανη αλλά και μείγμα μπαχαρικών για να μπορούν να φτιάχνουν τζατζίκι. Τα εγχώρια προϊόντα και η ελληνική κουζίνα αποτελεί για πολλούς τουρίστες και έναν από τους βασικότερους λόγους για κάποιους τουρίστες που επισκέπτονται την χώρα μας.
Εξάλλου, όσοι Έλληνες έχουν επισκεφθεί τις βόρειες χώρες της Ευρώπης, μπορούν να εκτιμήσουν το ελληνικό ελαιόλαδο, τα ελληνικά τυριά και φυσικά τα φρούτα και τα λαχανικά που είναι τα γευστικότερα σε όλον τον κόσμο. Δεν είναι τυχαίο ότι από κάθε γεύμα που κάνουν οι τουρίστες στην χώρα μας δεν λείπει η χωριάτικη σαλάτα. Και όχι, τις περισσότερες φορές τουλάχιστον, γιατί αποτελεί μια οικονομική, απολαυστική και ταυτόχρονα υγιεινή επιλογή για την καθημερινή τους διατροφή αλλά γιατί πρόκειται για μια σαλάτα που κανείς δεν μπορεί να βρει πουθενά αλλού στον κόσμο, με εξαίρεση ίσως στην Ιταλία και στην Ισπανία. Και όλα αυτά τα προϊόντα μαζί με τις μυρωδάτες ομελέτες, τα εγχώρια γαλακτοκομικά, αλλαντικά, δημητριακά και πολλά ακόμη καλούδια της ελληνικής γης συνθέτουν και το ελληνικό πρωινό, στις περισσότερες τουλάχιστον ξενοδοχειακές μονάδες.
Η απόλαυση είναι ακόμη μεγαλύτερη, για όσους έχουν την τύχη να βρίσκουν στους μπουφέδες των ξενοδοχείων και των καταλυμάτων που διαμένουν τοπικά φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά, αλλαντικά και πολλά ακόμη προϊόντα. Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς και φέτος ο τουρισμός αναμένεται να δώσει σημαντική ώθηση στις πωλήσεις των ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων, αρκεί όλες οι ξενοδοχειακές μονάδες να τα διαθέτουν στα μενού τους. Με αυτόν τον τρόπο αφενός θα στηρίξουν τον πρωτογενή τομέα, αφετέρου όμως οι συγκεκριμένοι τουρίστες που θα απολαύσουν τα ελληνικά προϊόντα στην χώρα μας θα τα αναζητήσουν και στις χώρες τους για να τα αγοράσουν, στηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο δυναμικά τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις