Με στόχο να γίνει η κορυφαία εταιρείας εισαγωγής, προώθησης και εμπορίας κρασιού στην Ελλάδα

Του Δημήτρη Χριστούλια

Το χαρτοφυλάκιο της στο κρασί διευρύνει η AΜΒΥΞ με την προσθήκη εμβληματικών ετικετών μέσα από μια σειρά νέων συνεργασιών.

Στους στόχους της επόμενης 5ετίας για τη μεγαλύτερη και παλαιότερη εταιρεία διανομής αλκοολούχων ποτών, οίνων και μπύρας στην Ελλάδα είναι η ανάδειξή της ως κορυφαίας εταιρείας εισαγωγής, προώθησης και εμπορίας κρασιού στη χώρα μας καθώς και η ενίσχυση του Oenotheque portfolio με τα ποιοτικότερα ελληνικά και ξένα Κτήματα.

Στο πλαίσιο αυτό επενδύει και στο ανθρώπινο δυναμικό της, με την πρόσφατη ανάθεση του τμήματος Oenothèque στον Στάθη Σάλτα, ένα καταξιωμένο στέλεχος με μακρά και πολύτιμη εμπειρία στο χώρο του οίνου.

Η στρατηγική ανάπτυξης

Όπως επεσήμανε κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης ο κ. Σάλτας, στη στρατηγική της εταιρείας είναι να διαθέτει ένα πλήρες portfolio, το οποίο δεν θα έχει γεωγραφική αλληλοεπικάλυψη, αλλά κρασιά με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά. «Το ένα θα συμπληρώνει το άλλο και θα προέρχονται από διαφορετικές περιοχές».

O κ. Σάλτας εξήγησε ότι ο τζίρος της εταιρείας με βάση τα στοιχεία του 2022, προέρχεται κατά 45% από την κατηγορία των spirits και το 42% από προϊόντα οίνου (26% σαμπάνια και αφρώδη κρασιά και 16% κρασιά). Όπως επεσήμανε, υπολογίζεται ότι με τις νέες συνεργασίες που έχει αναπτύξει η Άμβυξ, το 2023 το ποσοστό που θα προέρχεται από το -κρασί μαζί με τα αφρώδη και τη  σαμπάνια- θα φτάσει το 45%-47%.

Σημειώνεται ότι αυτή τη στιγμή ξεχωριστή θέση στο χαρτοφυλάκιο της ΑΜΒΥΞ κατέχει ο διεθνούς κύρους Οίκος Οίνου & Οινοπνευματωδών ποτών της Moët Hennessy και το Κτήμα Άλφα, δύο διαχρονικές συνεργασίες οι οποίες έχουν προσφέρει γνώσεις στην διαχείριση και τις προκλήσεις του κλάδου. Από αυτή την μακρόχρονη σχέση, τα στελέχη της ΑΜΒΥΞ μεταλαμπαδεύουν την εμπειρία τους σε στρατηγικές συνεργασίες, εντός της ελληνικής επικράτειας, συνάπτοντας συνεργασίες με μερικά από τα πιο υποσχόμενα Ελληνικά κτήματα όπως τα Μωραΐτης, Παλυβός, Κοκοτού κ.α.

Ο κ. Γιάννης Αρτινός, Γενικός Διευθυντής της Άμβυξ, με αφορμή την ανάπτυξη του τμήματος Oenothèque, δήλωσε: «Κάθε χρονιά που περνάει μας δίνεται η ευκαιρία να καλωσορίσουμε στο χαρτοφυλάκιο της ΑΜΒΥΞ και μια νέα, σημαντική προσθήκη κτημάτων, που ενδυναμώνουν την παρουσία της στην αγορά οίνου και επιβεβαιώνουν την προσπάθεια για περαιτέρω γεωγραφική διάχυση. Παραμένουμε απόλυτα προσηλωμένοι στο όραμα μας, η Άμβυξ να γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία κρασιού στον Ελλάδα, ότι πετύχαμε και στον κλάδο των οινοπνευματωδών. Δουλεύουμε μεθοδικά προς αυτόν τον σκοπό, ώστε να ενδυναμώσουμε το χαρτοφυλάκιο μας και να ενισχύσουμε τη σχέση μας με τους πελάτες και το καταναλωτικό κοινό, αναδεικνύοντας ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει ο εγχώριος και διεθνής αμπελώνας».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις