Κρι-Κρι: Τι «κέρδισε» από τη στροφή των καταναλωτών στο γιαούρτι ιδιωτικής ετικέτας
Το μερίδιο αγοράς σε όγκο των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας είναι ενισχυμένο κατά 5,6 ποσοστιαίες μονάδες
Αύξηση 48,6% σε αξία και +18,5% σε όγκο κατέγραψαν οι πωλήσεις γιαουρτιού της γαλακτοβιομηχανίας Κρι-Κρι, το πρώτο τρίμηνο τους έτους.
Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις παρουσιάζουν ισχυρή ανάπτυξη 52,9%, αγγίζοντας τα 23 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την εταιρεία. Σημαντική ώθηση υπάρχει από τις βασικές αγορές της Ιταλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς και από άλλες χώρες όπως η Σουηδία, η Αυστρία και το Βέλγιο.
Πολύ ισχυρή ανάπτυξη εμφανίζουν οι πωλήσεις γιαουρτιού και στην εγχώρια αγορά καθώς παρουσιάζουν αύξηση +43,3%, ξεπερνώντας τα €17,5 εκατ. Η τρέχουσα συγκυρία με τις συνθήκες υψηλού πληθωρισμού, έχει οδηγήσει την συνολική αγορά σε μείωση του όγκου κατανάλωσης (-2,7%), ενώ η αξία παρουσιάζει θετική μεταβολή +12,5% (στοιχεία IRI, Ιαν.-Μαρ. 2023).
Την ίδια στιγμή παρατηρείται έντονη στροφή των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους για οικονομικότερα προϊόντα. Από τις εξελίξεις στην αγορά, όπως σημειώνεται, φαίνεται να προκύπτει όφελος για την ΚΡΙ-ΚΡΙ, μιας και αποτελεί τον μεγαλύτερο παραγωγό για την εγχώρια αγορά γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το μερίδιο αγοράς σε όγκο των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας είναι ενισχυμένο κατά +5,6 ποσοστιαίες μονάδες, ενώ ασκείται έντονη πίεση στα branded γιαούρτια. Η πίεση αυτή έχει οδηγήσει τα branded γιαούρτια της ΚΡΙ-ΚΡΙ σε μικρή μεριδιακή απώλεια (-0,3 ποσοστιαίες μονάδες), η οποία ωστόσο, όπως σημειώνει, είναι μικρότερη σε σύγκριση με τους βασικούς της ανταγωνιστές [στοιχεία IRI σε αξία, Ιαν.-Μαρ. 2023].
Στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας του προϊόντος, οι πωλήσεις εσωτερικού διαμορφώθηκαν σε €3,49εκ. έναντι €1,93εκ. της προηγούμενης χρονιάς.
Η εταιρεία επισημαίνει πως η ανάπτυξη που εμφανίζουν τα μεγέθη της επιχείρησης δημιουργεί την ανάγκη ενίσχυσης της παραγωγικής της δυναμικότητας. Στο πλαίσιο αυτό, εντός του 2023, προγραμματίζει επενδύσεις σε παραγωγικό εξοπλισμό ύψους €20 εκατ., ενώ έχει ήδη προχωρήσει στην πρόσληψη 100 επιπλέον εργαζομένων.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις