Το προφίλ του e-shopper στην Ελλάδα
Ιδιαίτερα αυξημένο είναι το ποσοστό των καταναλωτών μεγαλύτερης ηλικίας που ψωνίζουν online
Τουλάχιστον μία online αγορά έχουν πραγματοποιήσει λίγο περισσότεροι από 2 στους 3 καταναλωτές (71%) μέσα στο τελευταίο 6μηνο όπως προκύπτει από τη νέα έκδοση της Έρευνας Focus on Tech Life που διεξάγεται με πρωτοβουλία της Focus Bari. Σημειώνεται πως το αντίστοιχο ποσοστό, το πρώτο εξάμηνο του 2021 ήταν στο 68%.
Τα στοιχεία δείχνουν πως οι περισσότεροι e-shoppers είναι μεταξύ των ηλικιών 25-34 με τα ποσοστά τους αμετάβλητα σε σχέση με το 2021. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί η μεγάλη αύξηση της τάξεως του 24% που καταγράφηκε μεταξύ των ετών 2021-2023, στις μεγαλύτερες ηλικίες καταναλωτών – 65 ετών και άνω – που έφτασε στο 39% έναντι του 31%.
Αυξημένο ποσοστό σε σχέση με το 2021 καταγράφεται και στις αμέσως προηγούμενες ηλικιακές κατηγορίες, δηλαδή 55-64 ετών με άνοδο 8% καθώς και στην 45-54 ετών με 9%. Κάτι που δείχνει ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές και πέραν των μικρότερων ηλικιών, εξοικειώνονται τα τελευταία χρόνια με τις ηλεκτρονικές αγορές.
Από τα στοιχεία της ίδιας έρευνας προκύπτει ακόμα ότι η χρήση internet φτάνει πλέον στο 84% στις ηλικίες 65-74 πανελλαδικά, σημειώνοντας 11% αύξηση μέσα στα τελευταία δύο χρόνια. Επίσης σχεδόν όλοι οι Έλληνες (94%) έχουν smartphone, το οποίο χρησιμοποιούν καθημερινά για να μπαίνουν στο internet.
Παράλληλα πάνω από 8 στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα, ενώ σχεδόν 9 στα 10 παιδιά 5-12 χρόνων μπαίνουν στο internet είτε μέσω κινητού, είτε μέσω tablet.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις