Σούπερ μάρκετ: Με ποια κριτήρια αγοράζουν τρόφιμα οι καταναλωτές
Πάνω από το 60% έχει ως βασικό κριτήριο την τιμή του προϊόντος
Η χρηματική δαπάνη αποτελεί πλέον το βασικό κριτήριο στην επιλογή τροφίμων κατά τις αγορές τους στο σούπερ μάρκετ για 2 στους 3 καταναλωτές, όπως αποτυπώνεται στη νέα έρευνα του ΙΕΛΚΑ.
Συνολικά τον τελευταίο χρόνο, από τον Ιούλιο και μετά, η χρηματική δαπάνη αποτελεί το βασικό κριτήριο, αλλά ειδικά στις τελευταίες μετρήσεις η ένταση είναι εντυπωσιακή. Ενώ τα προηγούμενα χρόνια το ποσοστό του αγοραστικού κοινού που αγόραζε βασικό κριτήριο τα χρήματα κινούταν περί το 30% και σε ίδια επίπεδα με τα ποιοτικά κριτήρια, σήμερα το ποσοστό αυτό ξεπερνάει το 60%. Το στοιχείο αυτό δείχνει πόσο έντονη είναι η ανησυχία του κοινού για το θέμα του κόστους καθώς και την αλλαγή στην αγοραστική του συμπεριφορά.
Χαμηλότερα στα κριτήρια των καταναλωτών μπαίνουν η υγιεινή και η ασφάλεια, ο χρόνος, η άνεση και η ευκολία, όπως και η μάρκα ή η προέλευση του προϊόντος.
Μεταξύ άλλων από την ίδια έρευνα προκύπτει ότι το 54% (έναντι 55% τον Ιανουάριο) δηλώνει ότι έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου, ενώ το 49% (έναντι 40% τον Ιανουάριο) δηλώνει ότι έχει αλλάξει μάρκα-επωνυμία προϊόντος.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις