Στο Foodlife μιλάει o CEO της εταιρείας, Kωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος

Νέο concept καταστημάτων, αναβάθμιση του δικτύου της αλλά και καινούρια προϊόντα περιλαμβάνει το πλάνο ανάπτυξης της Coffee Island που θέλει να «αλλάξει επίπεδο».

«Βρισκόμαστε σε ένα στάδιο ωριμότητας, που όταν μιλάμε για ανάπτυξη της Coffee Ιsland, δεν θεωρούμε προτεραιότητά μας να αυξήσουμε τον αριθμό των καταστημάτων αλλά κυρίως να αναβαθμίσουμε την αισθητική τους και την εμπειρία που παρέχουν στους καταναλωτές» σημειώνει στο Foodlife o CEO της Coffee Island, Kωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος.

Ο CEO της Coffee Island κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος

Στο πλαίσιο της ανάπτυξής της, η εταιρεία διευρύνει τη γκάμα των προϊόντων της ενώ μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να έχει ολοκληρώσει και τις επενδύσεις που υλοποιεί σε νέες γραμμές παραγωγής και συσκευαστικές μηχανές. Σημειώνεται μάλιστα ότι πρόσφτα η Coffee Island ανακοίνωσε την επένδυση της στην Coffe – Eco, με τις δύο εταιρείες να προχωρούν στη δημιουργία της πρώτης βιομηχανικής μονάδας στη Νότια Ευρώπη που επεξεργάζεται και επαναχρησιμοποιεί υπολείμματα καφέ εσπρέσο. Δημιουργώντας την πρώτη ύλη για την παρασκευή νέων προϊόντων, όπως δερμοκαλλυντικά.

Στις προτεραιότητες παραμένει και η ανάπτυξή της στις αγορές του εξωτερικού με τον κ. Κωνσταντινόπουλο να υπογραμμίζει χαρακτηριστικά πως «θέλουμε να πάμε την εταιρεία σε άλλο επίπεδο».

Το νέο κατάστημα Coffee Island στο Λονδίνο που άνοιξε στις 5 Μαΐου

«Παρακαταθήκη» η συμμετοχή στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Foward

Η Coffee Island πρόσφατα ολοκλήρωσε τον τριετή κύκλο συμμετοχής της στο πρόγραμμα του ΟΠΑΠ Foward, το οποίο στηρίζει αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις, σε συνεργασία με την Endeavor Greece.

«Είναι πολύ μεγάλη η παρακαταθήκη που έχει αφήσει η συμμετοχή μας στο ΟΠΑΠ Foward. Δεν είναι μόνο η βοήθεια που μας παρείχε τη διάρκεια του προγράμματος αλλά και τι έχει «αφήσει» μετά. Το πιο σημαντικό είναι ότι μας βοήθησε σε μία κατεύθυνση εξωστρέφειας και συνεργασίας με ανθρώπους και εταιρείες που μόνοι μας δεν θα μπορούσαμε ποτέ να τα καταφέρουμε. Μας άνοιξε τις πόρτες ώστε να μιλήσουμε με τους καλύτερους και οι πόρτες αυτές παραμένουν και τώρα ανοιχτές. Άρα ό,τι χτίσαμε μας ακολουθεί» σημειώνει ο CEO της Coffee Island.

«Για μία εταιρεία αντίστοιχη του μεγέθους μας, το να ενταχθεί σε ένα πρόγραμμα όπως το ΟΠΑΠ Foward αποτελεί μοναδική ευκαιρία. Μόνο κερδισμένος μπορείς να βγεις και είναι στο «χέρι» των εταιρειών, πόσο χρονικό διάστημα θα εκμεταλλευτούν τη βοήθεια αυτή που τους έχει δοθεί» συμπληρώνει.

Το project με τα Costa Navarino και το νέο concept στα ξενοδοχεία

Ξεχωριστό για την εταιρεία είναι και το project που υλοποιεί αυτή την περίοδο στο ξενοδοχείο Costa Navarino, με το οποίο εγκαινιάζει ένα νέο concept Coffee Island, σχεδιάζοντας στο μέλλον να το διευρύνει και σε άλλα τουριστικά σημεία της χώρας.

Πρόκειται για το κατάστημα που δημιουργείται στον χώρο του «Νavarino agora» και το οποίο, σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντινόπουλο, «θα λειτουργεί με διαφορετικά στάνταρντς σε εξοπλισμό και customer experience αλλά και γκάμα προϊόντων τα οποία θα έχουν έντονη ”γεύση Ελλάδας”. Θα παρέχει συνολικά μια διαφορετική εμπειρία στους επισκέπτες».

Όπως λέει μάλιστα χαρακτηριστικά ο CEO της εταιρείας δεν πρόκειται για ακόμη ένα κατάστημα που προστίθεται στο δίκτυο των καταστημάτων της Coffee Island, αλλά για το πρώτο κατάστημα ενός concept που δημιουργείται προς μία νέα κατεύθυνση που θέλει να κινηθεί η εταιρεία εστιάζοντας πλέον και στον ξενοδοχειακό χώρο.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις