Τράπεζες και servicers θα πρέπει να ανταποκρίνονται με μεγαλύτερη ταχύτητα στα αιτήματα των οφειλετών

Από τον επόμενο μήνα αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή η νέα πλατφόρμα για την ψηφιακή υποβολή των αιτήσεων ρύθμισης οφειλών από οφειλέτες με κόκκινα δάνεια.

Συγκεκριμένα αφορά σε ένα σύστημα βάσει του οποίου τράπεζες και servicers θα πρέπει να ανταποκρίνονται με μεγαλύτερη ταχύτητα στα αιτήματα των οφειλετών και παράλληλα να αιτιολογούν πιθανή απόρριψη του αιτήματος.

Στόχος θα είναι, η καλύτερη και ταχύτερη ανταπόκριση των εταιρειών στα αιτήματα – ερωτήματα των οφειλετών.

Με τον τρόπο αυτό η Τράπεζα της Ελλάδος θα έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί τις ρυθμίσεις κόκκινων δανείων και την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας που έχει θεσπίσει και θα πρέπει να τηρείται από όλους τους πιστωτές, δηλαδή τόσο από τις εταιρείες διαχείρισης όσο και τις τράπεζες.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις