Η άνοδος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζεται με το μερίδιό τους να διαμορφώνεται στο 19,3%

Άνοδο 9,3% κατέγραψε ο τζίρος των σούπερ μάρκετ το πρώτο πεντάμηνο του έτους σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό.

Αύξηση που οφείλεται ωστόσο κατά κύριο λόγο στις ανατιμήσεις οι οποίες στην κατηγορία των τροφίμων διαμορφώθηκαν σε 9,2% ανά τεμάχιο ενώ την ίδια περίοδο ο όγκος υποχωρεί κατά 1-1,5%.

Από τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων Circana που παρουσιάστηκαν στη Γενική Συνέλευση του ΣΕΒΤ, τα τρόφιμα κατέγραψαν ανάπτυξη 8,2% σε αξία και πτώση της τάξεως του 0,9% σε όγκο. Στις επιμέρους κατηγορίες μεγαλύτερο ποσοστό ανάπτυξης καταγράφηκε στα σνακς, τα γαλακτοκομικά, τα κατεψυγμένα τρόφιμα, τα μη αλκοολούχα ποτά, τα αλκοολούχα, τα μαγειρικά βοηθήματα και τα συσκευασμένα τρόφιμα.

Γαλακτοκομικά με 15,7%, μαγειρικά βοηθήματα 10,6% και κατεψυγμένα τρόφιμα με 10% ήταν οι επιμέρους κατηγορίες που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση τιμής ανά τεμάχιο.

Παράλληλα, η άνοδος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζεται και το πρώτο πεντάμηνο του 2023 με το μερίδιό τους να διαμορφώνεται στο 19,3%. Γαλακτοκομικά, συσκευασμένα προϊόντα και κατεψυγμένα είναι οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση μεριδίου στα PL. Αναλυτικά ανά κατηγορία το μερίδιο των PL στα τρόφιμα αυξήθηκε από 15,3% σε 16,4%, στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής από το 14,8% στο 17,4% ενώ  στα είδη νοικοκυριού από 21,4% σε 23,6%.

Οι τοπ 60 κατηγορίες προϊόντων αυξήθηκαν συνολικά κατά 10,5% σε αξία με επώνυμα να καταγράφουν ανάπτυξη 8,6% και τα PL με 20%. Συνολικά τα επώνυμα προϊόντα αύξησαν την τιμή τους κατά 9,3% ενώ οι τιμές στα ιδιωτικής ετικέτας αντίστοιχα αυξήθηκαν κατά 14,4%.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις