Οινογνώστης

Ανεβαίνει στις προτιμήσεις των τουριστών το ελληνικό κρασί

Ανεβαίνει στις προτιμήσεις των τουριστών το ελληνικό κρασί

«Στροφή» των καταναλωτών προς το ποιοτικότερο κρασί, τις ελληνικές ποικιλίες και την τοπική παραγωγή

Το ελληνικό κρασί παίρνει σημαντική ώθηση από την άνοδο του τουρισμού στη χώρα μας και τις πωλήσεις στο κανάλι της εστίασης, στα νησιά και τουριστικές περιοχές.

Παράλληλα τη φετινή χρονιά παρατηρείται μια «στροφή» των καταναλωτών προς το ποιοτικότερο κρασί ακόμη κι αν έχει υψηλότερη τιμή αλλά και τις ελληνικές ποικιλίες και την τοπική παραγωγή.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου, Γιάννη Βογιατζή, το ελληνικό κρασί κερδίζει σε αξία στις αγορές εξωτερικού κάτι άλλωστε που επιβεβαιώνεται και από την πολύ καλή πορεία των ελληνικών εξαγωγών τα τελευταία χρόνια.

Αξίζει να σημειωθεί πως η πρώτη εξάδα των χωρών εξαγωγής ελληνικών οίνων στην Ε.Ε. αντιπροσωπεύει συνολικά το 90,15% των συνολικών εξαγωγών σε αξία για το 2022 και αφορά κατά σειρά τις: Γερμανία, Κύπρο, Γαλλία, Βέλγιο, Κάτω Χώρες και Αυστρία.

Για το τρέχον έτος, η χρονιά εκτιμάται πως θα «κλείσει» συνολικά θετικά για τον κλάδο μετά την επίσης ανοδική πορεία του 2022, όταν και καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων κατά 8%, με τον συνολικό τζίρο της αγοράς να διαμορφώνεται περί τα 400 εκατ. ευρώ.

Ενδεικτικές πάντως των προοπτικών ανάπτυξης που παρουσιάζει η αγορά του κρασιού στη χώρα μας είναι και οι κινήσεις στο μέτωπο των επενδύσεων, τις οποίες δρομολογούν τόσο οινοποιητικές  εταιρείες όσο και εταιρείες διανομής και εμπορίας ποτών.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu