«Rhodes, What you love is here»- Η καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού για τη Ρόδο
Θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού και άμεσα θα "τρέξει" στις αγορές ενδιαφέροντος
Με μία καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας και μήνυμα «Rhodes, What you love is here», απαντά το υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, στις προκλήσεις που γέννησαν τα τελευταία γεγονότα με τις καταστροφικές φωτιές στο νησί των Ιπποτών.
Η εταιρεία Ogilvy ετοιμάζει εντός των ημερών την καμπάνια, μέσα από την οποία θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού και άμεσα θα “τρέξει” στις αγορές ενδιαφέροντος.
Η Ρόδος είναι ένας υπέροχος προορισμός, που μπορεί να χαρίσει μοναδικές αναμνήσεις και εικόνες, ικανές να αφήσουν το αποτύπωμά τους σε κάθε επισκέπτη, τονίζει η πολιτική ηγεσία του τουρισμού.
Σημειώνεται πως η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο καθώς και τον γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη. Kατά τη διάρκειά της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις