Έρχονται τα cocktails της αλυσίδας Hard Rock Café στην Ελλάδα
Στη HORECA 2022 θα παρουσιαστούν οι πρώτες τρεις γεύσεις.
Tης Κωνσταντίνας Χελιδώνη
Ο καινοτόμος ροκάς επιχειρηματίας, που έκανε μόδα την αλόη βέρα στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό δημιουργώντας ροφήματα με αλόη και πράσινο τσάι αλλά και με εξωτικούς χυμούς φρούτων επανέρχεται και πάλι στο προσκήνιο, με τη νέα ισχυρή συμφωνία που κλείστηκε μεταξύ της εταιρείας του, The Love Company Hellas και της μεγαλύτερης εταιρείας παραγωγής αλκοολούχων ποτών στην Αμερική. O Σταμάτης Μπάκνης, ιδρυτής και επικεφαλής της Love Company Hellas είναι ο άνθρωπος που θα προωθήσει τα canned cocktails της αμερικανικής αλυσίδας, Hard Rock Cafe, των διάσημων -ανά την υφήλιο- καταστημάτων, αφού κατάφερε να εξασφαλίσει την αποκλειστική διάθεση των «Hard Rock» τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Η «avant premiere» θα γίνει στις 11 Φεβρουαρίου, ημέρα που ανοίγει τις πύλες της στην Αθήνα, η HORECA 2022 με την ελληνική εταιρεία να παρουσιάζει στο κοινό τις τρεις πρώτες γεύσεις. «Η γκάμα των cocktails των Hard Rock Cafe περιλαμβάνει πάνω από επτά γεύσεις. Σε πρώτη φάση στην Ελλάδα θα έρθουν τρεις γεύσεις, το Mojito, η Margarita και το Moscow Mule και περίπου από τα μέσα Μαρτίου, θα είναι διαθέσιμες και οι υπόλοιπες γεύσεις. Μεταξύ αυτών είναι τα Paloma, Pina Colada, Cosmopolitan και Strawberry Daiquiri» δηλώνει στο FoodLife, o ιδρυτής της εταιρείας, Στ. Μπάκνης.
Τα εμφιαλωμένα cocktails περιζήτητα στην Αμερική
Η έξαρση της πανδημίας σε παγκόσμιο επίπεδο έφερε τα πάνω κάτω στον κλάδο της καφεστίασης αφού καφέ και μπαρ παρέμειναν κλειστά για μεγάλα διαστήματα. Έτσι, ο κλάδος αποφάσισε να αξιοποιήσει τις νέες αγορές τόσο του delivery όσο και του take away με τα Hard Rock Cafe, που ανήκουν σε μία από τις πλέον αναγνωρισμένες εταιρείες παγκοσμίως την Hard Rock International να βγάζουν στην αγορά της Αμερικής πριν από οκτώ μήνες τα εμφιαλωμένα cocktails του, τα οποία βρίσκονται ήδη στη πρώτη θέση της κατηγορίας των canned cocktails. Πρόκειται για μία τάση, με βάση τα όσα αναφέρουν χαρακτηριστικά παράγοντες του κλάδου στο FoodLife, η οποία ήρθε για να μείνει.
Μικρή λιανική και σούπερ μάρκετ
Σκοπός του έλληνα επιχειρηματία είναι τα Hard Rock cocktails σε ένα μήνα από την έναρξη της κυκλοφορίας τους στην ελληνική αγορά να βρίσκονται σε όλη την μικρή λιανική της Αττικής και σε δεύτερο χρόνο στα σούπερ μάρκετ της ελληνικής επικράτειας. Ο Στ. Μπακνής όμως δεν σταματάει εδώ, συνεχίζει όπως λέει την απρόσκοπτη λειτουργία της εταιρείας του και για τα υπόλοιπα προϊόντα τόσο για αυτά που έχει αναλάβει τη διανομή τους -όπως είναι οι γνωστές λεμονάδες Calypso- όσο και για τα προϊόντα τα οποία παράγει ο ίδιος με τίτλο «We Love Aloe». Πρόκειται για ένα φυσικό χυμό αλόης, με κομμάτια αλόης και γεύσεις φρούτων, το οποίο έχει γίνει διάσημο στις αγορές του εξωτερικού και συγκεκριμένα στην Ευρώπη, στην Αμερική και στη Κορέα. «Η καινοτομία, ο συνδυασμός των συστατικών του We Love Aloe αλλά και η παρουσία μου στις διεθνείς εκθέσεις ήταν οι λόγοι που εδραιώθηκα αρκετά γρήγορα στο εξωτερικό» καταλήγει ο επιχειρηματίας.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις