Δωδώνη: «Νέα Εποχή» για το στραγγιστό γιαούρτι – Η φέτα και η είσοδος στο λευκό τυρί
Η εταιρεία το 2023 ολοκληρώνει επενδύσεις ύψους 7 εκατ. ευρώ
Στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων αλλά και στην είσοδο σε νέες κατηγορίες, ενισχύοντας το χαρτοφυλάκιό της εστιάζει η Γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη, η οποία συστήνει η δική της «Νέα Συνταγή, Νέα Εποχή» για το γιαούρτι Στραγγιστό.
Το Νέο Γιαούρτι ΔΩΔΩΝΗ Στραγγιστό στο οποίο συμπυκνώνονται η πείρα και η ποιότητα της γαλακτοβιομηχανίας έρχεται σε τρεις εκδοχές: Πλήρες με 8% λιπαρά από 100% ελληνικό φρέσκο γάλα, με 2% λιπαρά και με 0% λιπαρά.
Με αφορμή το επαναλανσάρισμα του στραγγιστού γιαουρτιού ο κ. Μιχάλης Παναγιωτάκης, CEO της εταιρείας σημείωσε:«δίνοντας έμφαση στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, στη ΔΩΔΩΝΗ αναπτύσσουμε συνεχώς καινοτόμα προϊόντα και εισερχόμαστε σε νέες κατηγορίες για να προσφέρουμε ακόμη περισσότερες επιλογές στους Έλληνες και διεθνείς καταναλωτές. Η «Νέα Συνταγή, Νέα Εποχή» για το στραγγιστό μας γιαούρτι, αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας στην καινοτομία και την αδιάκοπη επιδίωξη μας να παράγουμε γαλακτοκομικά προϊόντα εξαίρετης ποιότητας και γεύσης.
Έχουμε τελειοποιήσει τη συνταγή μας για να διασφαλίσουμε ότι κάθε κουταλιά στραγγιστού γιαουρτιού ΔΩΔΩΝΗ προσφέρει την πιο απαλή υφή και μοναδική γεύση. Συνεχίζουμε σταθερά δίνοντας προτεραιότητα στον στρατηγικό μας σχεδιασμό μας εστιάζοντας στην ενδυνάμωση της παρουσίας μας σε υπάρχουσες και νέες κατηγορίες προϊόντων, διατηρώντας πάντα το ίδιο μεράκι και την εξαίρετη ποιότητα και γεύση που χαρακτηρίζει τη ΔΩΔΩΝΗ και όλα της τα προϊόντα.»
Σημειώνεται πως στο στραγγιστό γιαούρτι η εταιρεία διαθέτει μερίδιο που φτάνει το 8% και κινείται μεταξύ δεύτερης και τέταρτης θέσης στην αγορά, ανάλογα με τις προωθητικές ενέργειες που γίνονται ανά εβδομάδα από τους λιανεμπόρους.
Η εταιρεία είναι leader της αγοράς στην κατηγορία της φέτας με τον κ. Παναγιωτάκη να διαπιστώνει πως υπάρχει μία μικρή «κόπωση» στην κατανάλωση στη διεθνή αγορά, τις εξαγωγές της Δωδώνη πάντως να φαίνεται πως διατηρούνται στα ίδια επίπεδα. Παράλληλα η εταιρεία πρόσφατα έκανε είσοδο και στην κατηγορία του λευκού τυριού.
Για το 2023 η εταιρεία ολοκληρώνει επενδυτικό πλάνο ύψους 7 εκατ. ευρώ ενώ σε διάστημα δεκαετίας έχει υλοποιήσει επενδύσεις συνολικού ύψους 25 εκατ. ευρώ.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις