Pepco: Έφτασε τα 22 καταστήματα στην Ελλάδα μέσα σε έναν χρόνο
Πολλά νέα καταστήματα είναι επίσης προγραμματισμένα να ανοίξουν τους επόμενους μήνες
Συνολικά 22 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα έχει ήδη θέσει σε λειτουργία η Pepco μέσα σε έναν χρόνο παρουσίας στη χώρα μας ενώ πολλά είναι προγραμματισμένα να ανοίξουν τους επόμενους μήνες.
Η επιτυχημένη πρώτη χρονιά για την Pepco στην Ελλάδα σηματοδοτεί τη φιλοσοφία που την καθιστά κορυφαία στην κατηγορία του λιανικού εμπορίου, που είναι να προσφέρει μια θετική και αξέχαστη αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές.
Η λειτουργία των καταστημάτων Pepco στην Ελλάδα, όπως επισημαίνει η εταιρεία είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη με την αποστολή της εταιρείας να βελτιώνει την καθημερινή ζωή των πελατών της, παρακολουθώντας συνεχώς τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους. Με την εισαγωγή νέων κατηγοριών προϊόντων και τον σύγχρονο σχεδιασμό των καταστημάτων της, προσφέρει λύσεις υψηλής ποιότητας σε χαμηλές τιμές, δημιουργώντας την καλύτερη σχέση αξίας-τιμής για τους καταναλωτές.
Η Pepco αναγνωρίζει τη στρατηγική σημασία της ελληνικής αγοράς για την ανάπτυξη της, καθώς η Ελλάδα συνεισφέρει ενεργά στο όραμα της για ένα δυνατό αποτύπωμα στην Ευρώπη. Εντός του επόμενου έτους εξάλλου, προγραμματίζεται το άνοιγμα πολλών νέων καταστημάτων, ενώ εξετάζονται επιπλέον επεκτάσεις για τα επόμενα χρόνια.
Ο Κωνσταντίνος Βλάσσης, Expansion Manager Greece της Pepco, δήλωσε: «Εγκαινιάζουμε καταστήματα σε τοποθεσίες που εξυπηρετούν τους πελάτες μας, προσφέροντας τους μια εκτεταμένη γκάμα προϊόντων υψηλής ποιότητας, σε προσιτές τιμές. Επιπλέον, διατηρούμε μακροχρόνιες σχέσεις με τους ιδιοκτήτες ακινήτων, οι οποίοι αναγνωρίζουν την αξία που προσφέρει η PEPCO στην ακίνητή τους περιουσία. Ως εδραιωμένος παίκτης σε πολλές από τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, είμαστε ανοικτοί στην διερεύνηση μη συνηθισμένων τοποθεσιών, που έχουν αποδειχθεί επιτυχημένες σε άλλες αγορές. Αυτό δηλώνει τη δέσμευσή μας να εισάγουμε καινοτόμες ιδέες και πρακτικές που θα δώσουν νέα ώθηση στην ελληνική αγορά».
Ο Bogdan Grigoriu, Head of Region της Pepco, δήλωσε: «Στην Pepco, πιστεύουμε σε ένα εργασιακό περιβάλλον όπου η διαφορετικότητα προσδίδει αξία και η σημασία της αναγνωρίζεται και ενισχύεται. Επιδιώκουμε να αναδείξουμε το ταλέντο και την αφοσίωση κάθε μέλους της ομάδας μας, δημιουργώντας ένα κοινό όραμα για την επιτυχία. Οι αξίες της συμμετοχής, του σεβασμού, της συνεργασίας, της βελτίωσης και της ειλικρίνειας μας καθοδηγούν στην εκπλήρωση της αποστολής μας. Αυτές οι αξίες αποτελούν το θεμέλιο της κοινότητάς μας, και μας δίνουν την δύναμη να αποδίδουμε στα καθημερινά μας καθήκοντα. Κάθε κατάστημα λειτουργεί ως μια δεμένη οικογένεια με σεβασμό στην διαφορετικότητα!».
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στις τοπικές κοινωνίες αλλά και προτεραιότητα στην προστασία του περιβάλλοντος, , η εταιρεία Pepco έχει αναπτύξει και εφαρμόζει ένα σχέδιο βιώσιμης ανάπτυξης στους ακόλουθους πυλώνες: κοινωνία, περιβάλλον και εργασιακή ηθική.
Σχεδόν από την αρχή της λειτουργίας της στην Ελλάδα, η Pepco υποστηρίζει με συνέπεια τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό «Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος», στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής της, η οποία είναι αφιερωμένη στην στήριξη τοπικών φιλανθρωπικών φορέων, με επίκεντρο τα παιδιά.
Παράλληλα, στην προσπάθεια της να ελαχιστοποιήσει τον αντίκτυπο που έχει στο περιβάλλον, η Pepco εμπορεύεται ρούχα κατασκευασμένα από οικολογικό οργανικό βαμβάκι, όπως πιστοποιημένα ρούχα GOTS (Global Organic Textile Standard). Επίσης, είναι μέρος της “Better Cotton Initiative” – μιας από τις μεγαλύτερες μη κυβερνητικές οργανώσεις που υποστηρίζουν την φιλική προς το περιβάλλον και κοινωνικά υπεύθυνη καλλιέργεια βαμβακιού. Στα καταστήματα, οι πελάτες μπορούν να βρουν προϊόντα με πιστοποιητικό ασφαλείας OEKO-TEX και είδη σπιτιού κατασκευασμένα από φυσικά υλικά όπως άχυρο, γρασίδι και μπαμπού – χωρίς περιττή χρήση πλαστικού, ενώ παράλληλα, υπάρχουν και προϊόντα κατασκευασμένα από πιστοποιημένο ξύλο και χαρτί (FSC).
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις