Ο όγκος πωλήσεων, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Circana ήταν αυξημένος κατά 1%

Αυξημένες κατά 9,8% ή 524 εκατ. ευρώ ήταν οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ το 8μηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2023 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα καθώς διαμορφώθηκαν στα 5,85 δισ. ευρώ.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Circana  ο όγκος των πωλήσεων ήταν οριακά αυξημένος κατά 1% ενώ οι ανατιμήσεις την ίδια περίοδο κινήθηκαν μεσοσταθμικά στο 8,8%.

Αναλυτικά, ανά μεγάλες κατηγορίες προϊόντων, στα  προϊόντα για το σπίτι οι αυξήσεις τιμών έφτασαν στο 11,3%, στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας στο 9.2%, στα τρόφιμα 8,5%.

Στους «κερδισμένους», όσον αφορά στον όγκο πωλήσεων ήταν τα σνακς με άνοδο 4,7% (αύξηση 14,5% σε αξία και ανατιμήσεις 9,3%), τα αναψυκτικά με άνοδο 3,8% (αύξηση 10,9% σε αξία και ανατιμήσεις 6,8%) και τα αλκοολούχα ποτά με 3,1% (αύξηση 7,5% σε αξία και ανατιμήσεις 4,3%).

Παράλληλα το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζει να κινείται στα επίπεδα του 26,2% καταγράφοντας αύξηση 12,95% σε σχέση με πέρσι ενώ αντίστοιχα τα επώνυμα προϊόντα εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων 8,8%.

Σε ό,τι αφορά τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων, στην Κρήτη οι αυξήθηκαν κατά 17,8%, στην Πελοπόννησο κατά 11,5%, στην Κεντρική Ελλάδα όπως και στη Θεσσαλονίκη κατά 8,7% ενώ 10,8% στη Βόρεια Ελλάδα.

Τέλος οι καταναλωτές εμφανίζονται να προτιμούν κατά κύριο λόγο για τις αγορές τους τα μικρά καταστήματα, έως 400 τ.μ καθώς εμφανίζουν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη 15,6% και τα πολύ μεγάλα (υπερμαρκετ) άνω των 2.5000 τ.μ  που ακολουθούν με ανάπτυξη 14,1%.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις