Τι δείχνουν τα στοιχεία της Convert Group

Αύξηση 15% κατέγραψε ο τζίρος των online super market τους πρώτους 9 μήνες του έτους αγγίζοντας τα €220 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, σύμφωνα με την εταιρεία Convert Group.

Σημειώνεται ότι στις πωλήσεις αυτές δεν περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market, Pop Market, Rabbit & Wolt Market αλλά και παίκτες που συνεργάζονται με τοπικά καταστήματα grocery όπως το Box και το Instashop, οι οποίοι κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών ήταν αναλυτικά βάσει των ίδιων στοιχείων:

+30% σε προϊόντα για κατοικίδια,

+18% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού,

+14% σε ποτά και αναψυκτικά,

+14% σε κατεψυγμένα τρόφιμα,

+11% σε φρέσκα τρόφιμα,

+10% σε βρεφικά είδη,

+9% σε είδη αρτοποιίας,

+8% σε συσκευασμένα τρόφιμα,

+7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς,

ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία online αγορών κατά 12%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι  η Δευτέρα αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται επίσης και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,3%.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις