Σε ρυθμούς Χριστουγέννων η αγορά – Εορταστικό ωράριο στα καταστήματα
Μέσα στην εβδομάδα ξεκινά επίσης το «Καλάθι των Χριστουγέννων» και το «Καλάθι του Άη Βασίλη»
Πρεμιέρα την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου, για το εορταστικό ωράριο στα εμπορικά καταστήματα με τη αγορά να μπαίνει και επίσημα σε ρυθμούς Χριστουγέννων.
Σύμφωνα με το προτεινόμενο ωράριο του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, τα καταστήματα θα είναι ανοικτά κάθε μέρα με συνεχές ωράριο, από τις 9 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ και τα Σάββατα από τις 9 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα. Τις Κυριακές 17, 24 και 31 Δεκεμβρίου τα εμπορικά καταστήματα θα μπορούν να είναι ανοικτά από τις 11 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα. Τη Δευτέρα 25 και την Τρίτη 26 Δεκεμβρίου, όπως και τη Δευτέρα 1η Ιανουαρίου και την Τρίτη 2 Ιανουαρίου θα είναι κλειστά.
«Η σημαντικότερη περίοδος για το εμπόριο ξεκινά και στα στολισμένα καταστήματα στο κέντρο και στις συνοικίες της Αθήνας, εργαζόμενοι και καταστηματάρχες περιμένουν τους καταναλωτές, με ράφια γεμάτα προϊόντα και εξαιρετικές τιμές. Ας ευχηθούμε οι Άγιες μέρες, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν νοικοκυριά και επιχειρήσεις, να επιβεβαιώσουν τις προσδοκίες και να υποδεχθούμε το νέο έτος με χαμόγελο και αισιοδοξία» δήλωσε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης.
Μέσα στην εβδομάδα κάνουν επίσης «πρεμιέρα» και οι δύο πρωτοβουλίες του υπουργείου Ανάπτυξης για την περίοδο των γιορτών σε μία προσπάθεια να συγκρατηθούν οι τιμές τόσο στα τρόφιμα που γεμίζουν το χριστουγεννιάτικο τραπέζι και πωλούνται στα σούπερ μάρκετ όσο και στα παιχνίδια που πωλούν τα εξειδικευμένα καταστήματα και αγοράζουν οι καταναλωτές ως δώρα για τα μικρά παιδιά.
Το «Καλάθι των Χριστουγέννων» ξεκινά την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει έως τις 3 Ιανουαρίου. Πρόκειται για ένα διευρυμένο «Καλάθι του νοικοκυριού» καθώς περιλαμβάνει επιπλέον 6 κατηγορίες τροφίμων που γεμίζουν το εορταστικό τραπέζι των καταναλωτών. Αυτές είναι: η γαλοπούλα, το αρνί και το κατσίκι, το τσουρέκι η βασιλόπιτα και η σοκολάτα.
Στις 15 Δεκεμβρίου αναμένεται να ξεκινήσει και το «Καλάθι του Άη Βασίλη» το οποίο όπως και πέρσι θα εφαρμοστεί υποχρεωτικά στις επιχειρήσεις που πωλούν παιχνίδια και έχουν ετήσιο τζίρο άνω του 1 εκατ. ευρώ αλλά και εθελοντικά σε όσες επιθυμούν. Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο μέτρο θα πρέπει να συμπεριλαμβάνουν στις λίστες τους ένα τουλάχιστον προϊόν από καθεμία από τις κατηγορίες παιχνιδιών που διαμορφώνει το υπουργείο Ανάπτυξης και να το διαθέτουν σε προσιτή τιμή.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις