Νέα Έρευνα: Οι Έλληνες περιορίζουν τις εξόδους τους – Μεγάλος νικητής οι dark kitchens
Πτώση στην κατανάλωση χυμών, τσάι, ανθρακούχου νερού και ενεργειακών ποτών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας που πραγματοποιήθηκε από την Coca-Cola Τρία Έψιλον στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2022, προκύπτει ότι η επιστροφή στην «κανονικότητα» στην εστίαση δεν πρέπει να αναμένεται πριν το 2024. Επιπλέον, σημαντικές αλλαγές έχουν επέλθει στις συνήθειες των Ελλήνων σε ό,τι αφορά την έξοδο για διασκέδαση. Συγκεκριμένα, βγαίνουν νωρίτερα (από τις 7 μ.μ. έως τις 10 μ.μ.), όλο και συχνότερα βγαίνουν για ποτό μετά τη δουλειά.
Οι παρέες είναι συνήθως μικρότερες, οι λογαριασμοί μεγαλύτεροι ενώ υπάρχει αυξημένη όρεξη για χορό. Η διανομή «κατ’οίκον» έχει γίνει τρόπος ζωής έχει γίνει τρόπος ζωής ενώ οι «dark kitchens» (εστιατόρια αποκλειστικά για διανομή ή παραλαβή, χωρίς σάλα για πελάτες) ήρθαν για να μείνουν. Αναφορικά με την επισκεψιμότητα, ήδη έχει μειωθεί 6% στα καφέ, 12% στις ταβέρνες, 21% στα εστιατόρια, 23% στα καφέ -μπαρ, 20% στα fast food, 37% στα μπαρ -εστιατόρια, 30% στα μπαρ και 51% στα club.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η μεγαλύτερη πτώση κατανάλωσης 32% καταγράφεται στους συσκευασμένους χυμούς με ή χωρίς ζάχαρη, στο τσάι σημειώνεται πτώση 29%, στο ανθρακούχο φυσικό μεταλλικό νερό πτώση 27% και στα ενεργειακά ποτά πτώση 24%.
Ο βασικός λόγο για τον περιορισμό της διασκέδασης εκτός σπιτιού και την προτίμηση της κατ’οίκον διασκέδασης είναι η εξοικονόμηση χρημάτων για το 70% ενώ 62% δηλώνει ότι αισθάνεται περισσότερο ασφάλεια. Σχεδόν ένας στους δυο (ποσοστό 46%) δηλώνει ότι θέλει να αποφύγει την πολυκοσμία και τη φασαρία. Επίσης, 1 στους 2 (ποσοστό 55%) αναφέρει ότι καταναλώνει το ίδιο ενώ το 37% (4 στους 10) δηλώνει ότι καταναλώνει λιγότερο.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις