Η εταιρεία εξετάζει να λειτουργήσει νέα σημεία πώλησης στην δυτική Αττική – Άνοιξε στο The Mall Athens νέα Boutique Nespresso

Του Δημήτρη Χριστούλια

Σημαντική ανάπτυξη σημειώνουν οι πωλήσεις της Nespresso Hellas τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, φτάνοντας στο περίπου 50% την τριετία από το 2020 μέχρι και το 2022, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Αντώνη Αυγερόπουλο.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου την Τετάρτη, ο επικεφαλής της Nespresso Hellas ανέφερε ότι και το 2023 η αύξηση των πωλήσεων μάλλον θα κινηθεί σε διψήφιο αριθμό. Επίσης, ο Αντ. Αυγερόπουλος επισήμανε ότι η εταιρεία διερευνά την λειτουργία νέων καταστημάτων στην δυτική Αττική ενώ ειδική αναφορά έκανε και στο άνοιγμα της 12ης Boutique Nespresso στο The Mall Athens στο Μαρούσι.

Τόνισε επίσης ότι ένα από τα σημαντικότερα προγράμματα της εταιρείας αφορά την ανακύκλωση. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε στην Ελλάδα μέσα σε μια 10ετία αύξησαν το ποσοστό ανακύκλωσης κάψουλας από 1,4% σε 32%. Ουσιαστικά ανακυκλώνονται 1 στις 3 κάψουλες που εισάγονται στη χώρα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας περιέγραψε το πώς η εταιρία θα πετύχει το NetZero έως το 2035 σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και τις συνολικές δράσεις κυκλικής οικονομίας της στην Ελλάδα.

Ανακυκλώνοντας

Αναλυτικότερα, την τελευταία 10ετία η Nespresso έχει δημιουργήσει το δικό της σύστημα ανακύκλωσης καψουλών αλουμινίου στην Ελλάδα, όπου καφές και αλουμίνιο διαχωρίζονται με τον πρώτο να γίνεται βελτιωτικό εδάφους και το δεύτερο να ανακυκλώνεται για δημιουργία νέων αντικειμένων. Ξεκινώντας από το 2014, με ένα ποσοστό 1,4% η Νespresso κατάφερε να αυξήσει το ποσοστό ανακύκλωσης σε 32%, μέσω μιας ισχυρής επικοινωνιακής στρατηγικής αλλά και καινοτόμων υπηρεσιών όπως το recycling from home, όπου οι κάψουλες δίνονται για ανακύκλωση κατά την παραλαβή της online παραγγελίας.

Κάνοντας το επόμενο βήμα στην κυκλική οικονομία, η Nespresso εγκαινίασε τον Οκτώβριο του 2023 το πρόγραμμα «A Zero Waste Journey» στα πλαίσια της παγκόσμιας δέσμευσής της για ένα net zero μέλλον όπου τίποτα δεν πάει χαμένο. Με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρίας στην Ελλάδα, οι Boutiques του Κολωνακίου και της Γλυφάδας μετασχηματίστηκαν με στόχο τη σωστή διαχείριση αποβλήτων. Πλέον, πέρα από τις χρησιμοποιημένες κάψουλες των πελατών, όλα τα υλικά των Boutiques όπως χαρτί, πλαστικό, αλουμίνιο και γυαλί συλλέγονται και οδηγούνται προς ανακύκλωση. Ακόμα και τα υπολείμματα τροφής οδηγούνται προς κομποστοποίηση, ενώ τα μη ανακυκλώσιμα υλικά προς ενεργειακή αξιοποίηση.

Σύμφωνα με τον Αντ. Αυγερόπουλο «στη Nespresso πιστεύουμε ότι ένα net zero μέλλον είναι το μόνο μέλλον και γι’ αυτό στοχεύουμε στο καθαρό μηδέν παγκοσμίως έως το 2035, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί καθώς αντικατοπτρίζει μια 30ετή δέσμευση της Nespresso για βιωσιμότητα. Είμαστε περήφανοι για ό,τι έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα, αλλά είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε ακόμα περισσότερα τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε τοπικό επίπεδο. Το νέο πρόγραμμα «A Zero Waste Journey» της Nespresso στην Ελλάδα στοχεύει στη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος στη χώρα εγκαινιάζοντας ένα νέο μέλλον όπου τίποτα δεν θα πηγαίνει χαμένο.

Στα πλαίσια της στήριξής της Nespresso σε μικρότερες ελληνικές επιχειρήσεις, στην εκδήλωση ήταν προσκεκλημένοι ως ομιλητές και δύο στρατηγικοί συνεργάτες της εταιρίας, όπου μαζί με τον Αντώνη Αυγερόπουλος συζήτησαν για την επόμενη μέρα της κυκλική οικονομίας στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, στη συζήτηση συμμετείχε ο Σταύρος Τσομπανίδης από την Phee, με την οποία η Nespresso δημιούργησε coasters από ανακυκλωμένο καφέ, καθώς και ο Στέφανος Καμπέρης από το Staramaki, ένα καινοτόμο ελληνικό καλαμάκι σίτου το οποίο διατίθεται στα σημεία Nespresso on the go.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις