Καφές: «Απόβαση» νέων αλυσίδων στην ελληνική αγορά
Οι νέες αφίξεις στην αγορά του καφέ
Νέες αφίξεις είχαμε στην ελληνική αγορά τους τελευταίους μήνες, από ευρωπαϊκές αλυσίδες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του καφέ.
Το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα εγκαινίασε πρόσφατα στα Ιλίσια, η βελγική αλυσίδα αρτοποιείων-καφέ, Le Pain Quotidien. Μέσα στο 2023 , η Le Pain Quotidien, επεκτάθηκε επίσης σε Λουξεμβούργο, Ουρουγουάη και Μαρόκο. Το brand που δημιούργησε ο σεφ Alain Coumont το 1990, στις Βρυξέλλες, έχει αναπτυχθεί πλέον περισσότερες από 20 χώρες στον κόσμο ενώ μετρά συνολικά πάνω από 200 καταστήματα.
Στην ελληνική αγορά επεκτάθηκε επίσης η ιταλική αλυσίδα Cafe Barbera. Με ιστορία από 1870, ξεκίνησε από τη Νότια Ιταλία και πλέον έχει παρουσία από 45 χώρες σε όλο τον κόσμο. Το νέο κατάστημα της εταιρείας στην Ερμού, λανσάρει το νέο concept της εταιρείας, που αναμένεται να αποτελέσει και το επιχειρηματικό μοντέλο για τη νέα στρατηγική της. Συγκεκριμένα προβλέπει το άνοιγμα μικρότερων καταστημάτων σε σχέση με εκείνα των πολλών τ.μ. που αναπτύσσει έως τώρα.
Σημειώνεται ότι η αυξημένη τουριστική κίνηση στη χώρα μας καθώς το γεγονός ότι η κατανάλωση καφέ εκτός σπιτιού παραμένει σε υψηλά επίπεδα παρά τις πολλαπλές κρίσεις που αντιμετώπισε ο κλάδος τα τελευταία χρόνια, καθιστούν ελκυστική την ελληνική αγορά.
Διαβάστε επίσης:
Αυτά τα 3 πράγματα δεν πρέπει να κάνεις όταν πίνεις καφέ, σύμφωνα με τους Ιταλούς
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις