Οι επαγγελματίες προσδοκούν πως παρά την πίεση στο διαθέσιμο εισόδημα τους οι καταναλωτές θα «τιμήσουν» την ημέρα

Την τιμητική τους έχουν σήμερα, Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, ανθοπωλεία και ζαχαροπλαστεία που έχουν «ντυθεί» περιμένοντας τους καταναλωτές για τις αγορές τους.

Τα κόκκινα τριαντάφυλλα παραδοσιακά κυριαρχούν στις επιλογές των αγορών όσων επισκέπτονται σήμερα τα ανθοπωλεία, με τους επαγγελματίες τους κλάδου να προσδοκούν πως παρά τις πληθωριστικές πιέσεις, όσοι επιθυμούν να γιορτάσουν την ημέρα, παρά τις πιέσεις που δέχεται το διαθέσιμο εισόδημά τους, θα αγοράσουν έστω ένα κι ένα λουλούδι για το προσφέρουν στους αγαπημένους τους. Η συγκεκριμένη μέρα άλλωστε αποτελεί εκείνη με τον υψηλότερο τζίρο για τις επιχειρήσεις του κλάδου με τις πωλήσεις να κινούνται σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με τις υπόλοιπες γιορτές του έτους.

Πυρετώδεις ήταν οι προετοιμασίες τις προηγούμενες μέρες και στα ζαχαροπλαστεία με τα σοκολατάκια και τις τούρτες σε σχήμα καρδιάς να «πρωταγωνιστούν» σήμερα στις βιτρίνες. Οι επαγγελματίες μιλώντας  στο FoodLife εκφράζουν την αισιοδοξία τους , πως οι ποσότητες που παρασκεύασαν θα διατεθούν και οι καταναλωτές ακόμη και εν μέσω ακρίβειας θα «τιμήσουν» την ημέρα. Συμπληρώνουν μάλιστα πως παρά τις μεγάλες ανατιμήσεις των πρώτων υλών – με την τιμή του κακάο να αποτελεί μεγάλο «πονοκέφαλο», τα γλυκά που διαθέτουν φέτος στους καταναλωτές παραμένουν στα περσινά επίπεδα.  Αξίζει να σημειωθεί ότι σε διεθνές επίπεδο, περίπου το 92% των Αμερικανών δηλώνουν ότι σκοπεύουν να μοιραστούν σοκολάτα και γλυκά για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου , σύμφωνα με την Εθνική Ένωση Ζαχαροπλαστών ενώ το 2023, οι πωλήσεις σοκολάτας και καραμέλας για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ξεπέρασαν τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Με ξεχωριστές εκδηλώσεις υποδέχονται τους ερωτευμένους και αρκετά εστιατόρια, μπαρ αλλά και πολυτελή ξενοδοχεία σε ολόκληρη τη χώρα, διαμορφώνοντας ειδικά μενού, με μουσική στο κλίμα των ημερών καθώς και πολλές εκπλήξεις.

Σε ρυθμούς Αγίου Βαλεντίνου κινείται όμως και η υπόλοιπη αγορά αφού κάποιοι επιλέγουν να χαρίσουν, πέρα από γλυκά και λουλούδια, μικρά ή μεγάλα δώρα όλων των ειδών για την ημέρα. Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Numerator, στις ΗΠΑ το ποσοστό των καταναλωτών που σχεδιάζουν να γιορτάσουν φέτος είναι αυξημένο σε σχέση με πέρσι και ξεπερνά πλέον το 60% με τους Gen Z-ers και τους Millennials να δηλώνουν ακόμη πιο πιθανό να γιορτάσουν (με 66% και 64%, αντίστοιχα).

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις