Μέχρι το τέλος καλοκαιριού αναμένεται να λειτουργήσει ένα νέο κατάστημα στην Αθήνα

Επενδύσεις άνω των 1,4 δισ. ευρώ έχει πραγματοποιήσει η Lidl Ελλάς στην ελληνική αγορά, στα 25 χρόνια παρουσίας της  στη χώρα μας, τα οποία συμπληρώνει φέτος.

«Η αλυσίδα μεγαλώνει μαζί με την Ελλάδα και τους προμηθευτές της και έχει καθιερωθεί ανάμεσα στους κορυφαίους στο ελληνικό λιανεμπόριο» σημείωσε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για τον εορτασμό των των 25 ετών, ο πρόεδρος διοίκησης της Lidl Hellas, Martin Brandenburger. «Ξεκάθαρος στόχος για εμάς είναι να καλύψουμε τις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών εύκολα, απλά και γρήγορα» πρόσθεσε.

Ο κ. Brandenburger, αναφερόμενος στη συνεργασία της εταιρείας με τους προμηθευτές της  επισήμανε ότι η αλυσίδα αποτελεί έναν φερέγγυο συνεργάτη προχωρώντας σε αποπληρωμή εντός 41 ημέρες, έναντι 117 ημερών που αποτελεί τον μέσο όρο της αγοράς. Σε ό,τι αφορά τη συνεργασία με τους εγχώριους προμηθευτές, το 2023 η Lidl προχώρησε στην παραγωγή 1.624 προϊόντων από 409 παραγωγούς, όπως επισήμανε ο κ. Brandenburger ενώ σημείωσε ότι ο τζίρος από τις εξαγωγές που κάνουν τα ελληνικά προϊόντα μέσω του μητρικού ομίλου Schwarz, σε συνολικά 31 αγορές, ανήλθαν πέρσι στο μισό δισ. ευρώ.

Η Lidl Ελλάς αριθμεί αυτή τη στιγμή 230 καταστήματα και απασχολεί πάνω από 6.700 εργαζόμενους. Όπως σημείωσε στο περιθώριο της εκδήλωσης ο Martin Brandenburger, μέχρι το τέλος καλοκαιριού αναμένεται να λειτουργήσει ένα νέο κατάστημα στην Αθήνα.

Παράλληλα τον Ιούνιο ξεκίνησε πιλοτικά το πρώτο self checkout ταμείο σε κατάστημα στην Σίνδο Θεσσαλονίκης ενώ το επόμενο διάστημα θα επεκταθεί και στην Αθήνα με στόχο έως το τέλος του 2026, ταμεία self check out να βρίσκονται σε όλα τα σημεία του δικτύου. Σε ό,τι αφορά τη νησιωτική χώρα, ενδιαφέρον υπάρχει, όπως επισήμανε και για την επέκταση του δικτύου σε νησιά όπως η Πάρος και η Μύκονος όπου δεν έχει παρουσία.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις