Σούπερ μάρκετ: Τα τρόφιμα ανεβάζουν το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Circana
Στο 26,8% διαμορφώθηκε το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας το 6μηνο του 2024 αυξημένο κατά 5,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Circana, τα PL προϊόντα στην παρούσα φάση παίρνουν ώθηση αποκλειστικά από την κατηγορία των τροφίμων καθώς οι άλλες δύο μεγάλες κατηγορίες εμφανίζουν καθοδική πορεία. Συγκεκριμένα, το μερίδιο των τροφίμων ιδιωτικής ετικέτας διαμορφώθηκε στο 27,4% έναντι 26,5% πέρσι, ενώ εκείνο των προϊόντων προσωπικής φροντίδας στο 20,7% έναντι 22,1% το 2023. Στα προϊόντα για τη φροντίδα σπιτιού το μερίδιο των PL έφτασε το 26,1% από 26,6% πέρσι.
Σε ό,τι αφορά τις συνολικές πωλήσεις ταχυκίνητων αγαθών στα σούπερ μάρκετ την περίοδο Ιανουαρίου- Ιουνίου, εμφανίζονται αυξημένες κατά 3% σε αξία και κατά 2,9% σε όγκο συγκριτικά με το 7μηνο του 2023. Οι τιμές, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία παρέμεινα μεσοσταθμικά σταθερές (0,1%) με τις αυξήσεις ανά τεμάχιο να συνεχίζονται πάντως στην κατηγορία των τροφίμων κατά 0,8%. Στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας οι τιμές μειώθηκαν μεσοσταθμικά κατά 2,8% και στα προϊόντα για τη φροντίδα σπιτιού κατά 1,4%,
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις