Έρευνα: Η ακρίβεια δίνει ώθηση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Ποια είναι τα προϊόντα που οι καταναλωτές αγοράζουν πιο συχνά από τις ιδιωτικές ετικέτες
Έρευνα διενήργησε η εταιρεία Ierax Analytix σε 756 καταναλωτές πανελλαδικά, με θέμα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και στόχο να διερευνηθεί η διείσδυσή τους αλλά και η δυναμική τους στο μέλλον.
Στην έρευνα διαπιστώθηκε ότι τα προϊόντα που οι καταναλωτές αγοράζουν πιο συχνά από τις ιδιωτικές ετικέτες αφορούν τα τρόφιμα μακράς διάρκειας (45%), τα καθαριστικά (43%) και τα γαλακτοκομικά (37%). Στις τελευταίες θέσεις είναι τα ποτά και τα αναψυκτικά, γεγονός που φαίνεται και από τα λίγα αντίστοιχα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που υπάρχουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Επιπρόσθετα, ένα ποσοστό 46% αγοράζει περισσότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε σχέση με 2 χρόνια πριν και 33% θεωρεί πως θα συνεχίζει να αγοράζει περισσότερα στο μέλλον, δείγμα της πίεσης στους μισθούς που έχει φέρει η πανδημία. Το 85% των καταναλωτών δηλώνουν πως τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι φθηνότερα των άλλων μαρκών, 70% πως τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια και 52% τα θεωρεί κατώτερα σε ποιότητα από τα γνωστά brands.
Τέλος, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας γνώρισαν μεγάλη αύξηση στα χρόνια της οικονομικής κρίσης και κατάφεραν σχεδόν να τριπλασιάσουν τα μερίδια τους. Μένει να φανεί πόσο πολύ θα επηρεάσει η ενεργειακή κρίση αλλά και η πανδημία, την οικονομική δυνατότητα των νοικοκυριών στο μέλλον για να στραφούνε περισσότερα στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις