ΕΛΤΑ Courier: Η είσοδος της εταιρείας στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Η νέα πλατφόρμα που φέρνει τα προϊόντα των επιχειρήσεων πιο κοντά στον καταναλωτή.
Τα ΕΛΤΑ Courier κάνουν δυναμική είσοδο στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου με την πλατφόρμα ecouriermarket.com, η οποία βρίσκεται ήδη σε δοκιμαστική λειτουργία έχοντας ενσωματώσει 90 καταστήματα. Μάλιστα ως το τέλος του μήνα εκτιμάται πως θα έχει φτάσει ή και ξεπεράσει τα 140, με τον συνολικό αριθμό των προϊόντων να αγγίζει το 1 εκατομμύριο.
Η εταιρεία, αντιλαμβανόμενη τις νέες συναλλακτικές συνήθειες που επικράτησαν ιδιαίτερα μετά την πανδημία του κορωνοϊού, δημιούργησε τη νέα ηλεκτρονική πύλη που συγκεντρώνει προϊόντα από διαφορετικά καταστήματα καθιστώντας τα πιο κοντά στον πελάτη μέσω του νέου συστήματος παραγγελιών και διανομής.
Η χρέωση στην πλατφόρμα των ΕΛΤΑ θα είναι ετήσια ούτως ώστε οι επιχειρηματίες και οι επαγγελματίες που τη χρησιμοποιούν να μπορούν να προγραμματίσουν τα έξοδά τους. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν προϊόντα από 11 κατηγορίες, μεταξύ των οποίων μόδα, υγεία και ομορφιά, παιδικά και βρεφικά είδη, αθλητισμός, σπίτι και κήπος.
Το ecouriermarket.com δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να ενημερώνονται άμεσα για τις παραγγελίες που λαμβάνει το eshop καθώς και να προγραμματίζουν τη μέρα και την ώρα της αποστολής. Το eshop διαθέτει επίσης, live τεχνική υποστήριξη και online αποθήκες για τον υπολογισμό του στοκ και των αποθεμάτων.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις