Γιατί «ποντάρει» στην Κρήτη η ΑΒ Βασιλόπουλος – Έμφαση στους τοπικούς παραγωγούς
Η εταιρεία διαθέτει στο νησί 15 καταστήματα με πιο πρόσφατο το κατάστημα που εγκαινίασε στις 24 Απριλίου στη Χερσόνησο
Στην ιδιαίτερα σημαντική, λόγω του τουρισμού, αγορά της Κρήτης «ποντάρει» η ΑΒ Βασιλόπουλος, εφαρμόζοντας στο πλαίσιο αυτό, ένα «μοντέλο» καταστήματος στο νησί, το οποίο δίνει έμφαση στην τοπικότητα των προϊόντων.
Η εταιρεία διαθέτει στο νησί 15 καταστήματα (12 εταιρικά και 3 franchise) με πιο πρόσφατο το κατάστημα που εγκαινίασε στις 24 Απριλίου στη Χερσόνησο σε ακίνητο 1.100 τμ. το οποίο λειτουργεί πιλοτικά, προσαρμοσμένο στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μίας έντονα τουριστικής περιοχής, με διευρυμένο ωράριο, από Δευτέρα ως Κυριακή. Στα ράφια του, διαθέτει συνολικά 355 κωδικούς από 65 συνεργαζόμενους τοπικούς παραγωγούς – προμηθευτές, που βρίσκονται σε προνομιακά σημεία εντός του καταστήματος και φέρουν μάλιστα ειδική σήμανση, με τον χάρτη της Κρήτης.
Πρόκειται ουσιαστικά για ένα κατάστημα που έχει σχεδιαστεί αφενός ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του αυξημένου όγκου επισκεπτών στην περιοχή – με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως τα self checkout ταμεία που διαθέτει – και αφετέρου η ανάδειξη τοπικών προϊόντων από τυρί και παξιμάδια, μέχρι ρακή, κρασί κ.α. Το νέο αυτό «μοντέλο» που διαμορφώνεται πιλοτικά στο κατάστημα Κρήτη αναμένεται μάλιστα να αποτελέσει «οδηγό» και για καταστήματα σε άλλες περιοχές της χώρας με αντίστοιχα έντονα τοπικά χαρακτηριστικά.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις