Μπισκότα Βιολάντα: Τιμήθηκαν με το Βραβείο Marketing από την Ελληνική Ακαδημία Marketing
Το βραβείο αυτό ενισχύει τη θέση της Βιολάντα ως μιας από τις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου, αποδεικνύοντας την αφοσίωσή της στην αριστεία και την καινοτομία
Η Ελληνική Ακαδημία Marketing τίμησε τη Βιολάντα με το Βραβείο Marketing “ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ” για τη στρατηγική της παρουσία στην αγορά, κατά τη διάρκεια των Made in Greece Awards, αναγνωρίζοντας τη συμβολή της στην προώθηση της ελληνικής επιχειρηματικότητας.
Η απονομή του βραβείου Marketing “Γεώργιος Αυλωνίτης” αποτελεί αναγνώριση της συνεισφοράς της Βιολάντα στον τομέα του marketing και της προβολής της ελληνικής επιχειρηματικότητας σε διεθνές επίπεδο. Η Θεσσαλική Μπισκοτοποιία έχει καταφέρει να ξεχωρίσει για την ποιότητα των προϊόντων της και τη στρατηγική επικοινωνίας που εφαρμόζει, συνδυάζοντας την καινοτομία με την ποιότητα και την παράδοση.
Η συγκεκριμένη διάκριση, φέρει ιδιαίτερη βαρύτητα καθώς προέρχεται από τον κορυφαίο θεσμό του κλάδου στην Ελλάδα, την Ελληνική Ακαδημία Marketing. Η διάκριση αυτή φέρει το όνομα του Γεωργίου Αυλωνίτη, του αείμνηστου καθηγητή που υπήρξε πρωτοπόρος στην επιστήμη του μάρκετινγκ, αφήνοντας ανεξίτηλο το αποτύπωμά του στον κλάδο.
Το βραβείο αυτό ενισχύει τη θέση της Βιολάντα ως μιας από τις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου, αποδεικνύοντας την αφοσίωσή της στην αριστεία και την καινοτομία.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις