Τι δείχνουν τα στοιχεία της Circana

Πωλήσεις αξίας 10,876 δισ. ευρώ κατέγραψαν τα σούπερ μάρκετ στο 11μηνο του 2024, αυξημένες κατά 3,1% και ενισχυμένες κατά 3,2% σε όγκο, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Circana, την ίδια περίοδο η τιμή ανά τεμάχιο ήταν οριακά μειωμένη κατά 0,1%. Από τις τρεις μεγάλες κατηγορίες προϊόντων, μόνο σε εκείνη των τροφίμων συνεχίστηκαν οι αυξήσεις κατά 0,8% μεσοσταθμικά. Αντίθετα στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας οι τιμές μειώθηκαν κατά -3,8% και στα είδη για τη φροντίδα του σπιτιού κατά -2,2%.

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αναπτύχθηκαν με ρυθμό 4,9% κατέχοντας πλέον μερίδιο της τάξεως 26,7% επί του συνόλου των πωλήσεων.

Σε ό,τι αφορά τον όγκο των πωλήσεων σε επίπεδο 11μηνου και οι τρεις μεγάλες κατηγορίες κατέγραψαν άνοδο. Τη μεγαλύτερη αύξηση εμφάνισαν τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας με 3,4% και ακολούθησαν τα τρόφιμα με 3,3% και τα προϊόντα για τη φροντίδα του σπιτιού  με 1,9%. Σε αξία πωλήσεων, μόνο τα τρόφιμα κινήθηκαν ανοδικά σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023, καταγράφοντας άνοδο 4,1% με τις άλλες δύο κατηγορίες να καταγράφουν μικρή πτώση (0,5% και 0,4%).

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις