Βίκος: Ηγέτης στην κατηγορία εμφιαλωμένου νερού
![Βίκος: Ηγέτης στην κατηγορία εμφιαλωμένου νερού](https://www.foodlife.gr/wp-content/uploads/2024/09/βικος.jpg)
Αύξηση12,5% σε σχέση με το 2023 στον κύκλο εργασιών
Με εντυπωσιακό μερίδιο αγοράς της τάξεως του 20,4% το 2024, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της NielsenIQ, το φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος εδραιώνει την κυριαρχία του στην ελληνική αγορά.
Σε μια κατηγορία που γνώρισε ανάπτυξη 10,2%* ; με τον συνολικό όγκο της κατηγορίας να ανέρχεται σε 915.639.567 λίτρα το 2024, από 831.261.542 λίτρα το 2023, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος ξεχώρισε με εκρηκτική αύξηση 18,7% με τον όγκο του να αυξάνεται από 157.520.558 λίτρα το 2023 σε 187.019.709 λίτρα το 2024, αφήνοντας τον δεύτερο επώνυμο ανταγωνιστή πίσω κατά 1,7 μονάδες.
Αύξηση 12,5% τζίρου το 2024
Παράλληλα, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. εμφάνισε δυναμική ανάπτυξη, με τον κύκλο εργασιών της να φτάνει τα €127.198.774,32 εκ. το 2024 από €113.061.542,05 εκ. το 2023, σημειώνοντας αύξηση 12,5%.
Η δυναμική ανάπτυξη της μάρκας Βίκος δεν περιορίζεται μόνο στην πρωτοκαθεδρία του Φυσικού Μεταλλικού Νερού. Με την ίδια αφοσίωση στην ποιότητα και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, η μάρκα Βίκος επεκτείνεται στρατηγικά και σε άλλες κατηγορίες, συνεχίζοντας να διαμορφώνει τις εξελίξεις της αγοράς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Βίκος Cola, η οποία σημείωσε ανάπτυξη 14,36%** το 2024, κατακτώντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 6,7%*. Το προϊόν αυτό έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των Ελλήνων καταναλωτών σημειώνοντας υψηλές πωλήσεις στην αγορά των supermarkets, όπου η ανάπτυξη έφτασε το 17,88%**.
Παράλληλα, στην κατηγορία των Mixers το Βίκος Pink Grapefruit κατέκτησε τις προτιμήσεις των καταναλωτών, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή αύξηση 121,74% το 2024 στην ανταγωνιστική κατηγορία των mixers.
Το νέο προϊόν Cool Tea
Συνεχίζοντας την πορεία καινοτομίας και την ανταπόκριση στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, η μάρκα Βίκος παρουσίασε το νέο της προϊόν, το Cool Tea, το οποίο έχει ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις. Με βάση το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, το Cool Tea προσφέρεται σε τρεις δροσερές και απολαυστικές γεύσεις – Λεμόνι, Ροδάκινο και Πράσινο Τσάι με Λεμόνι χωρίς ζάχαρη.
Όπως ανάφερε ο αντιπρόεδρος της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, Κωνσταντίνος Σεπετάς στο περιθώριο της έκθεσης HORECA, τα προϊόντα τσαγιού έχουν ήδη μπει σε δύο αλυσίδες ενώ πριν από το καλοκαίρι θα προστεθεί ακόμη γεύση στους υπάρχοντες κωδικούς.
Ενισχύει την παρουσία στο HO.RE.CA
Παράλληλα η μάρκα Βίκος ενισχύει διαρκώς την παρουσία της στον στρατηγικό τομέα της HO.RE.CA. Με σταθερές συνεργασίες και αυξανόμενη ζήτηση από επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας και της εστίασης, η εταιρεία καταφέρνει να ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις