Πώς κινήθηκε η αγορά

Κατώτερη των προσδοκιών των εμπορικού κόσμου διαμορφώνεται η εικόνα των φετινών χειμερινών εκπτώσεων, οι οποίες ολοκληρώνονται την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου. 

Η πίεση που συνεχίζει να δέχεται το εισόδημα των πολιτών λόγω της ακρίβειας των τελευταίων ετών σε βασικά αγαθά και υπηρεσίες, έχει διαμορφώσει νέες αγοραστικές συνήθειες, με αποτέλεσμα ακόμη και κατά τη διάρκεια των εκπτωτικών περιόδων οι καταναλωτές να εμφανίζονται συγκρατημένοι στις αγορές τους.

Την ίδια στιγμή, όπως παρατηρούν οι έμποροι, το γεγονός ότι πλέον οι προσφορές μπορούν να διενεργούνται σε όλη τη διάρκεια του έτους  έχει οδηγήσει στο να «ξεθυμάνει» η δυναμική του θεσμού των εκπτώσεων. Όπως ανέφερε μάλιστα ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Σταύρος Καφούνης, κατά τη διάρκεια της πρόσφατης συνάντησής του με δημοσιογράφους, υπάρχουν σκέψεις ως προς τη διατύπωση σχετικών προτάσεων για αλλαγές στης διενέργεια των εκπτώσεων.

«Η αγοραστική διάθεση των καταναλωτών εμφανίζεται και πάλι περιορισμένη στις αγορές με φυσική παρουσία και αυξημένη στις online αγορές και μάλιστα από εξωχώρια e-shops. Η εικόνα των φετινών χειμερινών εκπτώσεων, πλην ορισμένων εξαιρέσεων, είναι κατώτερη των προσδοκιών των εμπόρων, αλλά σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία αναμένεται να εμφανίσει μια πληθωριστική αύξηση στην συνολική αξία των πωλήσεων κατά τουλάχιστον 3% και να ξεπεράσει τα 6 δις ευρώ του αντίστοιχου περυσινού διμήνου» σημειώνει ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ, Βασίλης Κορκίδης σε δήλωσή του στο ΑΠΕ ΜΠΕ. Το ταμείο των χειμερινών εκπτώσεων κλείνει στις 28 Φεβρουαρίου και θα περιμένουμε τα επίσημα στοιχεία για περαιτέρω ανάλυση και αξιολόγηση της φθοράς των εκπτώσεων σύμφωνα με τις ανάγκες των επιχειρήσεων και φυσικά τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις