Οι γυναίκες «κυριαρχούν» στις online αγορές και απογειώνουν τα social media

Αξιοσημείωτη αύξηση των χρηστών ηλικίας 55+ στο διαδίκτυο, με σχεδόν όλους τους Έλληνες να συνδέονται καθημερινά μέσω smartphone, δείχνουν τα αποτελέσματα της νέας έκδοσης της Focus on Tech Life της Focus Bari.

Το 78% των Ελλήνων έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο εξάμηνο. Το 75% των αντρών έχει κάνει τουλάχιστον μια online αγορά, ενώ πάνω από 8 στις 10 γυναίκες (81%) επέλεξαν το διαδίκτυο για τις αγορές τους Συνολικά ξόδεψαν σε διαδικτυακές αγορές 909 ευρώ έναντι 816 ευρώ το 2020. Πρωταγωνιστικό ρόλο στις αγορές τους είχαν:  Ρούχα (40%), παπούτσια (31%), καλλυντικά (24%), ηλεκτρονικά είδη (23%) και ξενοδοχεία / διαμονή (23%).

Η δημιουργία περιεχομένου μέσω κινητού αποτελεί καθημερινή συνήθεια: Τρεις στους πέντε Έλληνες χρησιμοποιούν το κινητό τους καθημερινά για να τραβούν φωτογραφίες, ενώ πάνω από δύο στους πέντε δημιουργούν βίντεο.

Τέλος, οι influencers και οι διασημότητες αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη επιρροή στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων, με τη νεότερη γενιά να επηρεάζεται περισσότερο.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις